Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimV_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 14:18
Hallo,
Omdat ik voor miijn werk nu een Macbook heb gekocht voor mijn werk en deze erg bevalt ben ik op termijn van plan om een Mac Mini of een iMac aan te schaffen nu is mijn vraag welke kan ik het beste aanschaffen?

De volgende dingen doe ik op een dagelijkse basis
- Photoshop
- Website / App Ontwikkeling
- Lichte tot Middel Zware Gaming (Simcity, GTA in de toekomst Watch Dogs)

ook wil ik Parallels Desktop gaan gebruiken en of Crossover voor het Emuleren van een aantal Windows Apps.

Graag jullie advies

[ Voor 4% gewijzigd door TimV_ op 19-02-2014 06:54 . Reden: Spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een imac nemen, deze heeft een veel krachtigere GPU.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:23
Wat een vaag verhaal. Grammaticaal klopt er ook niks van. Lees het zelf eens na.

Daarnaast zijn we geen Apple klantenservice he. Zelf een beetje onderzoek doen wordt wel gewaardeerd. Verder is er voor jou volgens mij helemaal geen keuze tussen die iMini en iMac: die iMini voldoet sowieso niet aan je eisen.
Je gaat daar sowieso niet middelmatig mee kunnen gamen of zwaar photoshoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees DAA beleid

Dan lees je o.a. dit:
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 12:28

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

zelf een hackintosh bouwen? kun je tenminste nog een beetje CPU/GPU erin zetten zonder dat je vastzit aan enorme bedrag en laptopversies

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimV_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 14:18
WWAS schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:18:
Wat een vaag verhaal. Grammaticaal klopt er ook niks van. Lees het zelf eens na.

Daarnaast zijn we geen Apple klantenservice he. Zelf een beetje onderzoek doen wordt wel gewaardeerd. Verder is er voor jou volgens mij helemaal geen keuze tussen die iMini en iMac: die iMini voldoet sowieso niet aan je eisen.
Je gaat daar sowieso niet middelmatig mee kunnen gamen of zwaar photoshoppen.
Grammaticaal zou het nu moeten kloppen.
Pagina: 1