Het reactieveld in iOs7 breder dan het scherm. Als je dus op het einde van een lange zin zit, kan je niet meer terug naar links om op de reactieknop te drukken. En omdat je niet kan zoomen ofzo, moet je gaan klooien om terug te komen. Neem aan dat een screenshot overbodig is.
Ik kan dit niet zo reproduceren:

//edit: In welk topic had je dit? misschien staat daar een te breed plaatje in waardoor het tekstveld ook te breed wordt?
Zowel in Safari als in Chrome gaat het bij mij goed:

//edit: In welk topic had je dit? misschien staat daar een te breed plaatje in waardoor het tekstveld ook te breed wordt?
Zowel in Safari als in Chrome gaat het bij mij goed:
| Stoute Bugs - iOS 7 Safari + Chrome | ||
[ Voor 98% gewijzigd door Hoite op 18-02-2014 17:21 ]
Lekker kort.
Mja heb het hier in dit topic nu idd niet. Als ik het weer heb zal ik het hier melden
Yes please, met een concreet voorbeeld kunnen we waarschijnlijk wel meer
Intentionally left blank
Ik leek het eerst elke keer te hebben (post niet in veel verschillende topics) maar t lijkt nu weg
Hmm, vreemd. Nou ja, laat maar weten mocht het toch weer voorkomen en het reproduceerbaar is
Intentionally left blank
Kan het niet zijn dat deze bug pas optreed bij het bewerken van een bericht? Daar staat me nog iets van bij
Maar dat hadden we ook al gefixed MishaMisha schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:25:
Kan het niet zijn dat deze bug pas optreed bij het bewerken van een bericht? Daar staat me nog iets van bij
Intentionally left blank
Dat stond me ook bij, maar wie weet was het toch nog niet helemaal goed
Pagina: 1