Samen met een aantal compagnons hebben wij enige tijd geleden *een website* gelanceerd. *De website* is een tegenhanger van marktplaats maar dan gericht op B2B advertenties. Hierbij biedt *onze website* additionele zakelijke service zoals een kredietcheck.
Nu lopen we tegen het probleem aan dat we te weinig nieuwe advertenties krijgen op de site. We hebben wel redelijk veel bezoekers maar te weinig nieuwe advertenties.
Wat hebben we al gedaan (o.a):
- Adwords
- Backlinks
- Blog
- Social media (linkedin, facebook en twitter)
- Advies rapport van groot media bedrijf
Ik heb het idee dat we veel mensen trekken die willen kopen maar nog te weinig bedrijven die willen verkopen. Ik ben opzoek naar nieuwe ideeen om in contact te komen met bedrijven zodat ze mogelijk gaan adverteren.
Nu lopen we tegen het probleem aan dat we te weinig nieuwe advertenties krijgen op de site. We hebben wel redelijk veel bezoekers maar te weinig nieuwe advertenties.
Wat hebben we al gedaan (o.a):
- Adwords
- Backlinks
- Blog
- Social media (linkedin, facebook en twitter)
- Advies rapport van groot media bedrijf
Ik heb het idee dat we veel mensen trekken die willen kopen maar nog te weinig bedrijven die willen verkopen. Ik ben opzoek naar nieuwe ideeen om in contact te komen met bedrijven zodat ze mogelijk gaan adverteren.
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 18-02-2014 16:23 ]