Op de frontpage staat nu een .actie van kpn, maar het icoontje wat in de lijst voor deze .actie moet staan ontbreekt op een ipad 2. Er zou een soort "cadeautje" icoon moeten staan als ik de .plan goed heb begrepen
Staat er wel, maar nog niet in je cache gok ik.
Doe eens CTRL + F5
Doe eens CTRL + F5
Had ik ook last van, ctrl + F5 heeft het inderdaad gefixed, cache probleempje dus.
Ctrl f5 met een ipad
. Maar is het technisch niet mogelijk om een forced refreshed te doen voor alle bezoekers door bijv versienummer van de nieuwe css file op te hogen?
Clearen van cache heeft geholpen maar of iedereen dat doet vraag ik mij af, dus daarom bovenstaande suggestie
Clearen van cache heeft geholpen maar of iedereen dat doet vraag ik mij af, dus daarom bovenstaande suggestie
[ Voor 25% gewijzigd door We Are Borg op 18-02-2014 16:21 ]
Voor CSS doen we dat al, maar dit betreft een plaatjeWe Are Borg schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:03:
Ctrl f5 met een ipad. Maar is het technisch niet mogelijk om een forced refreshed te doen voor alle bezoekers door bijv versienummer van de nieuwe css file op te hogen?
En ja, we hadden die beter misschien kunnen renamen, maar voor nu is hard refreshen of je cache legen het devies
Intentionally left blank
Ik dacht misschien dat het plaatje base64 in de css was opgenomen
Werkte bij mij dan wel weer meteen
[ Voor 5% gewijzigd door Alpha89 op 19-02-2014 08:22 ]
Nee, dat doen we alleen met plaatjes met kleine filesize en die op meer plekken gebruikt worden.We Are Borg schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:20:
Ik dacht misschien dat het plaatje base64 in de css was opgenomen
Mooi, lijkt me afgehandeld dan
Intentionally left blank
Pagina: 1