Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik denk dat ik het antwoord hier al op weet, maar niet geschoten is altijd mis :)

Ik heb een klein foutje gemaat terwijl ik bezig was in Onenote op mijn Windows Phone. In plaats van het kopieerknopje bij de geselecteerde tekst heb ik het plakken-knopje ingedrukt op mijn toetsenbord. De tekst die ik wilde kopieeren is nu dus weg. De vraag is hoe ik deze terug krijg, als dat al mogelijk is.

Mijn eerste idee was om een Undo actie uit te voeren, Helaas kent WP dit (volgens mij) niet dus aan dat idee had ik niks.

Mijn voglende ingeving was om vanaf een computer de OneNote Web App te openen. Helaas was de aanpassing al opgeslagen. Ctrl + Z werkt dan natuurlijk ook niet, aangezien de aanpassing niet op de computer is gedaan.

Ik zie wel de optie "versies weergeven" maar ik weet niet eens hoe je een versie van iets kan maken (op PC of WP).

Iemand een idee hoe ik mijn stukje tekst mogelijk toch nog terug kan krijgen?

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Die had ik ook gevonden inderdaad. Daar staat 1 iemand die zegt dat hij denkt dat het niet mogelijk is, vandaar dat ik het toch even vraag, 1 anonymous user is natuulijk geen sluitend bewijs ;)

Vooral omdat ik dit ook las: Als u wilt bekijken welke wijzigingen zijn aangebracht op een pagina, klikt u op het tabblad Weergave op Paginaversies (of ga in de leesweergave naar het navigatiedeelvenster, klik met de rechtermuisknop op de paginanaam en klik op Versies weergeven).

http://office.microsoft.c...-web-app-HA010378339.aspx

Als ik kan zien welke wijzigingen er zijn gedaan ben ik alsnog geholpen, maar dat werkt dus ook niet :(

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
in onenote in Office 2013 op Windows kun je gewoon in de balk bovenin op History drukken om de versies van de note te bekijken. Dus als je bent ingelogd in Office 2013 verschijnen je notes automatisch ook in OneNote 2013 en kun je daarmee de versie geschiedenis bekijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Whatson op 18-02-2014 15:35 ]