Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Photoshop, webdesign en gamen (BF4, Call of Duty etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 400-500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Coolermaster silent pro 620W
Western Digital 2 TB schijf Sata 2 (dit is meer voor data, ik wil er graag een SSD bij namelijk)
Toetsenbord, muis en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard een goede videokaart in combinatie met een goede CPU om BF4 te kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nette strakke behuizing met USB 3.0, de behuizingen van Fractal Design en Coolermaster spreken mij het meeste aan.
Dingen waar ik nog over twijfel?
Moederbord? andere merk / type?
Geheugen? is dit kwa prijs / kwaliteit goed genoeg?
CPU koeler? is deze kwa prijs / kwaliteit goed genoeg en past deze in de Cooltermaster Silencio 352 en is die makkelijk te monteren?
De Western Digital 2 TB harde schijf (sata2) die ik nog heb, is dit voldoende mbt snelheid?
Ik had het volgende in gedachten:
Photoshop, webdesign en gamen (BF4, Call of Duty etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 400-500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Coolermaster silent pro 620W
Western Digital 2 TB schijf Sata 2 (dit is meer voor data, ik wil er graag een SSD bij namelijk)
Toetsenbord, muis en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard een goede videokaart in combinatie met een goede CPU om BF4 te kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nette strakke behuizing met USB 3.0, de behuizingen van Fractal Design en Coolermaster spreken mij het meeste aan.
Dingen waar ik nog over twijfel?
Moederbord? andere merk / type?
Geheugen? is dit kwa prijs / kwaliteit goed genoeg?
CPU koeler? is deze kwa prijs / kwaliteit goed genoeg en past deze in de Cooltermaster Silencio 352 en is die makkelijk te monteren?
De Western Digital 2 TB harde schijf (sata2) die ik nog heb, is dit voldoende mbt snelheid?
Ik had het volgende in gedachten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 97,- | € 97,- |
| 1 | ASRock 960GM/U3S3 FX | € 45,88 | € 45,88 |
| 1 | MSI R9 270 2GB GAMING Battlefield 4 | € 156,70 | € 156,70 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 49,54 | € 49,54 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 26,03 | € 26,03 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 60,94 | € 60,94 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 59,50 | € 59,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 495,59 | |