Ik heb een raar probleem. Vanmorgen kreeg ik 3 keer achter elkaar een mail dat er een aankoop van 89,99 euro gedaan was in de playstore. Dat was vooral vreemd omdat ik geen credit card gekoppd heb. Ook van mijn rekening is geen geld afgeschreven. Nu zag ik net dat ik ineens zelf aankopen kan doen(niet gedaan natuurlijk) met een gekoppelde credit card die niet van mij is. Ik heb al een formulier ingevuld via google om het te melden en mijn wachtwoorden veranderd.
Ik ga ervan uit dat het een gestolen credit card is. Wat is wijsheid, proberen de credit card te ontkoppelen van mijn account of wachten tot google het oppikt?
Edit:
Ik heb even via google wallet gekeken en er is nu dus een credit card gekoppeld met daarop wel mijn naam maar een verkeerde postcode. Beetje vreemd dus...
Ik ga ervan uit dat het een gestolen credit card is. Wat is wijsheid, proberen de credit card te ontkoppelen van mijn account of wachten tot google het oppikt?
Edit:
Ik heb even via google wallet gekeken en er is nu dus een credit card gekoppeld met daarop wel mijn naam maar een verkeerde postcode. Beetje vreemd dus...
[ Voor 11% gewijzigd door Tomvanschayk op 18-02-2014 13:54 ]