Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke voeding

Pagina: 1
Acties:

• Rottje26
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
Goeiemorgen,

ik ben nieuw hier op het forum, en heb niet al teveel verstand van computers.

Ik game veel op me pc, en heb onlangs met een koopje een andere videokaart kunnen verkrijgen, maar nou is mijn vraag of dat wel goed gaat werken met mijn voeding. Ik speel nu ook het spelletje DayZ standalone, ook al zei iedereen dat mijn pc het niet zou trekken, maar hij loopt aardig goed. Ik zal hieronder mijn specs, neerzetten van mijn pc, en de videokaart die ik erin wil doen, ik hoop dat jullie kunnen reageren of het inderdaad mogelijk is!

- Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU 6420 @ 2.13 GHz, 2128 MHz, 2 core ('s)
- 2 gig werkgeheugen
- Windows 7
- Voeding: A-open 350 watt
- Huidige videokaart Nvidea Geforce 8600GT
- Er zit harde schijf in
- En een dvd Multi Recorder
Nou heb ik dus met een koopje de Radeon HD 4870 kunnen krijgen, maar kan ik die gewoon draaien, of moet ik dan echt een zwaardere voeding aanschaffen, ik ben benieuwd naar de reacties!

mvg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een 4870 is behoorlijk dorstige kaart, 350W wordt dan echt krap (ik trok 343W op een 400W voeding tijdens het draaien van 3DMark) met mijn 4870 1GB icm een E8400 op een P45 bordje
Ik denk dat je echt heel dicht op het randje van je voeding gaat zitten. Een degelijke voeding (van 450 - 550W) is al meer dan goed zat, bijv een Seasonic M12II 520W, vrij populair en prima kwaliteit. Of iets als een be quiet! Pure Power.

• Rottje26
Oke bedankt voor de snelle reactie, dat gaat ik op zoek naar een zwaardere voeding, en dan komt het goed!

• Rottje26
O nog 1 ding moet ik er wel bij zeggen weet niet of dat heel veel scheelt, mijn HD 4870 is een 512mb kaart, maar of dat veel verschil is qua verbruik weet ik verder niet!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien een paar W op z'n best. Maar de 4870 is gewoon een kaart die veel zuipt. Geheugen maakt daar niet heel veel voor uit.