Goeiemorgen,
ik ben nieuw hier op het forum, en heb niet al teveel verstand van computers.
Ik game veel op me pc, en heb onlangs met een koopje een andere videokaart kunnen verkrijgen, maar nou is mijn vraag of dat wel goed gaat werken met mijn voeding. Ik speel nu ook het spelletje DayZ standalone, ook al zei iedereen dat mijn pc het niet zou trekken, maar hij loopt aardig goed. Ik zal hieronder mijn specs, neerzetten van mijn pc, en de videokaart die ik erin wil doen, ik hoop dat jullie kunnen reageren of het inderdaad mogelijk is!
- Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU 6420 @ 2.13 GHz, 2128 MHz, 2 core ('s)
- 2 gig werkgeheugen
- Windows 7
- Voeding: A-open 350 watt
- Huidige videokaart Nvidea Geforce 8600GT
- Er zit harde schijf in
- En een dvd Multi Recorder
Nou heb ik dus met een koopje de Radeon HD 4870 kunnen krijgen, maar kan ik die gewoon draaien, of moet ik dan echt een zwaardere voeding aanschaffen, ik ben benieuwd naar de reacties!
mvg
ik ben nieuw hier op het forum, en heb niet al teveel verstand van computers.
Ik game veel op me pc, en heb onlangs met een koopje een andere videokaart kunnen verkrijgen, maar nou is mijn vraag of dat wel goed gaat werken met mijn voeding. Ik speel nu ook het spelletje DayZ standalone, ook al zei iedereen dat mijn pc het niet zou trekken, maar hij loopt aardig goed. Ik zal hieronder mijn specs, neerzetten van mijn pc, en de videokaart die ik erin wil doen, ik hoop dat jullie kunnen reageren of het inderdaad mogelijk is!
- Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU 6420 @ 2.13 GHz, 2128 MHz, 2 core ('s)
- 2 gig werkgeheugen
- Windows 7
- Voeding: A-open 350 watt
- Huidige videokaart Nvidea Geforce 8600GT
- Er zit harde schijf in
- En een dvd Multi Recorder
Nou heb ik dus met een koopje de Radeon HD 4870 kunnen krijgen, maar kan ik die gewoon draaien, of moet ik dan echt een zwaardere voeding aanschaffen, ik ben benieuwd naar de reacties!
mvg