Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feedback gevraagd nieuwe Sim-only-vergelijker

Pagina: 1
Acties:

• Maite de Jong
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 16-11 11:47

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
Afgelopen iteratie hebben we de Sim-only-vergelijker binnen de Pricewatch onder handen genomen. Uit de markt kwam informatie dat Sim-only abonnementen in Nederland steeds meer worden afgenomen, maar dit zagen wij niet terug in onze cijfers. Reden om eens kritisch naar dit onderdeel op Tweakers te kijken. We merkten dat we met name op het gebied van data en gebruikersgemak nog wel het een en ander konden verbeteren.

Een goede productvergelijker valt of staat natuurlijk met juiste data, een groot deel van onze tijd hebben we dan ook besteed aan het verbeteren van productspecificaties en prijzen.

Wat verder opviel is dat de prijzen van de aanbieders die je bij ons kon vergelijken nagenoeg gelijk waren. Reden om uiteindelijk het besluit te nemen het aantal clicks op onze site (en de vervolgsites) voor gebruikers te verminderen en de prijsvergelijking in deze situatie achterwege te laten. Vanuit de productlisting in de categorie Sim-only abonnementen zul je daarom direct bij de provider uitkomen.

Nu zijn we zover dat we de nieuwe Sim-only-vergelijker live kunnen zetten en gebruikers er ervaringen mee kunnen gaan opdoen. Wij zijn erg benieuwd naar de ervaringen en ontvangen heel graag jullie feedback. Bedankt!

Maite de Jong wijzigde deze reactie 18-02-2014 12:08 (6%)

• kipkruide
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 30-09 16:49
Een beetje een side-function, maar waar is de provider review (aka shopreview), Ik wil niet alleen weten wat het goedkoopst is voor een combinatie van factoren. Maar natuurlijk ook graag of ik een zee ga met een provider die, ik noem eens een gek voorbeeld, nog tijden foutieve rekeningen blijft sturen of juist top service heeft.

• Streup
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 16:28
In de eerste search die ik deed op de vergelijker kon hij het volgende niet vinden:

Ik zocht op Vodafone, belminuten leeg, data 2GB-onbeperkt.
De zoekknop bleef zoeken en als ik drukte kreeg ik alle 16 Vodafone abonnementen (dus de dataselectie was niet gemaakt).

Zou kunnen dat iedereen nu aan het zoeken is en de engine een beetje overbelast is door het bericht op de frontpage.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Springuin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Ik zie inconsequente weergave van minuten/sms:

Ga naar: http://tweakers.net/categ...gHyA4wpPqcVRdRN5F5FJArfUH

Dan zie je de volgende resultaten:
Tele2 SimOnly-1 100 Bel/Sms Maandelijks opzegbaar Simonly (per maand)
100 min. of 100 sms, 200MB data (7,2Mbps)

Simyo Sim-only 100 - flexibel Internet 200 - flexibel (per maand)
100 min. of 100 sms, 200MB data (14,4Mbps)

Ben Soms 120 min/sms 200 MB (per maand)
120 min., geen sms, 200MB data (14,4Mbps)

Bij Ben staat staat "120min., geen sms" terwijl het wel een 'minuten of sms'-abonnement is. Het lijkt er op dat dat niet lekker in de database staat.

Verder viel me op dat er telkens een punt na "min" staat wat taalkundig wel klopt, maar wat raar staat.

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21-11 19:57
De dropdowns van inhoud kolom vind ik onduidelijke items hebben. Waarom niet uitschrijven? Ruimte genoeg, want voor Minuut/sms/MB wordt dat ook gedaan. (sms is trouwens een afkorting, dus het zou Minuut/SMS/MB moeten zijn..)

Daarnaast mis ik de maandlast zoals bij telefoons. Ik snap dat het niet veel uitmaakt, maar ik vond het toch handig. (Bij telefoons staan trouwens 3 varianten vermeld in de dropdowns: Sms, sms & SMS)

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 09:10
Oorspronkelijke reactie: Sissors in 'plan: Tweakers vernieuwt sim-only-prijsvergelijker'

Commentaar daarop:
quote:
Het wordt wel degelijk gezien hoor Hoe dan ook kun je dit soort feedback beter kwijt in het daarvoor bestemde topic: Mooie features. Inhoudelijk: Je bent wat tegenstrijdig, het feit dat een ander abbo dan de goedkoopste populairder is geeft al aan dat de meerderheid niet per definitie voor de goedkoopste gaat. Veel gaan er bijvoorbeeld ook voor een bekende provider (b.v. KPN i.v.m. beschikbaarheid van het netwerk). Sorteer je dus standaard op prijs zal dit niet voor de grootste groep relevant zijn. Hoe dan ook, het zijn voorkeuren en die zijn voor iedereen verschillend. Als inderdaad blijkt dat de meeste gebruikers een lage prijs als meest belangrijk beschouwen zullen we dat ongetwijfeld in de toekomst bijstellen
Het is niet tegenstrijdig wat ik zeg (nou ja, dat vind ik iig :P). Met mijn voorbeeld, ik wil een sim-only abbo en ik bel alleen wat, dus dan ga ik zoeken:
http://tweakers.net/categ...yNjA1BNG5mXlKVkpAFUq1tbUA

Het resultaat? Ergens bij resultaat 50 is de eerste relevante. En dat is niet omdat degene daarboven populairder zijn omdat ze al dan niet KPN zijn: dat is puur dat ze populairder zijn omdat ze meer data (en minuten) hebben, en dat de meeste mensen dat nou eenmaal willen. Sorteer je op prijs dan krijg je allemaal relevante dingen.

Als je nu een monitor koopt ben ik het er compleet mee eens, je selecteert dan bijvoorbeeld dat je een 24 inch wilt hebben, en dan kijk je wat het populairst is in die categorie, en meestal niet zo goedkoop mogelijk. Maar dat is omdat daar veel verschillen zijn die je niet zomaar in je lijstje eisen kan stoppen. Maar bij sim-only denk ik toch dat voor 95% van de bezoekers de eis is een minimaal aantal minuten + minimale hoeveelheid data, mogelijk nog netwerk, en dan zo goedkoop mogelijk.

En tuurlijk ik zou een maximum kunnen instellen van 0mb aan data en 150-200 minuten ofzo. Maar ik heb geen maximum, ik heb een minimum. Als ik een monitor ga kopen heb ik normaal gesproken een minimum en maximum formaat, maar bij een sim-only abbo heb ik niet dat ik per sé niet meer dan 500MB aan data wil hebben.

Sissors wijzigde deze reactie 25-02-2014 11:04 (7%)

• Geen12
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-11 17:41
De abonnementen van Hollandsnieuwe kloppen niet. Zo kan je met de Hollandsnieuwe 75 en 175 bundel niet internetten. En de 275 en 550 bundels zijn een alles in 1 bundel, maar de vergelijker vermeldt 275 min/sms + 275 mb resp. 550 min/sms + 550 mb.

Ook de Tele2 sim-only abonnementen kloppen niet. Deze hebben sinds kort geen buiten de bundel tarieven meer i.v.m. "onbeperkt internet".

• Jochem Knoops
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-11 13:08
Ik krijg momenteel 2x 2jaar te zien... En geen 1 jaar.

Zojuist verscheen wel 1 jaar in beeld.

Jochem Knoops wijzigde deze reactie 25-02-2014 11:52 (31%)

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:58

CurlyMo

www.pilight.org

Als ik probeer geen databundel te selecteren door de rechter slider helemaal naar links te verplaatsen, dan schiet deze slider vanzelf weer terug naar rechts (onbeperkt).

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• MOmax
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 15-11 16:05
Ik zocht een filter in deze pricewatch om alleen abonnementen met als voorwaarde "betalen per seconde" te laten zien; misschien een optie voor de volgende iteratie?

• Biideru
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Onderaan de prijsvergelijker:
"Mede mogelijk gemaakt door: Keuze.nl"
Clickable logo??

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-11 10:04
Ik miste eigenlijk direct een prijsfilter voor kosten p/m, voor mij vallen alle opties boven de €15p/m direct af :)

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

• EMP
  • Laatst online: 09:25

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Bij het zoeken naar een sim-only abonnement in de mooie nieuwe sim-only-prijsvergelijker viel mij op dat de mogelijkheid om een duo simkaart aan te vragen (tweede simkaart voor het zelfde nummer/abonnement) er niet bij staat.

Veel mensen willen dat graag voor in hun 3G/4G tablet of in de auto.

Nu is het een kwestie van voorwaarden uitpluizen bij elk abonnement. Is het mogelijk om dit toe te voegen aan de specs? Scheelt een hoop zoekwerk.

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
Huisje in Den Bosch met mancave en meer Tweaker-waardige mods kopen? 🡒 Funda 🡐

• Maartenre
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13-10 11:56
In navolging tot Geen12 zie ik nog wat dingen bij de HollandsNieuwe abonnementen:

De prijzen kloppen wel met de links, maar op andere plekken op dezelfde Hollandsnieuwe pagina zijn de abonnementen goedkoper:

Bijvoorbeeld 275 kost nu €6.75 i.p.v. €8,-. Zie: http://www.hollandsnieuwe...k?promoId=100_SOC_FAB_001

Daarnaast lijkt het me geoorloofd om bij deze prijsvergelijker automatisch de laagste prijs bovenaan te laten verschijnen. In dat geval zou het natuurlijk wel heel fijn zijn als er weer een knop komt waarmee op populariteit kunnen sorteren.

• Avenger84
  • Laatst online: 30-10 13:48
Ik zou graag willen sorteren/zoeken op gebruik in het buitenland. Dat zie ik er in eerste instantie niet in zitten. Verder mooi opgezet

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
kipkruide schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:29:
Een beetje een side-function, maar waar is de provider review (aka shopreview), Ik wil niet alleen weten wat het goedkoopst is voor een combinatie van factoren. Maar natuurlijk ook graag of ik een zee ga met een provider die, ik noem eens een gek voorbeeld, nog tijden foutieve rekeningen blijft sturen of juist top service heeft.
Voorheen kon je reviews over een uitvoering schrijven, zoals dat eigenlijk ook bij alle andere productcategorieen kunt doen. Uitvoeringen bij Sim only zijn echter zo specifiek, dat je specifiek een review zou schrijven over een abonnement met 500belminuten of 300 belminuten, terwijl je de service gelijk zou kunnen ervaren. Reviewen op provider zou inderdaad veel relevanter kunnen zijn. We ondersteunen dat momenteel niet. Bedankt voor de input, iets om mee te nemen in onze overwegingen.

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Streup schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:38:
In de eerste search die ik deed op de vergelijker kon hij het volgende niet vinden:

Ik zocht op Vodafone, belminuten leeg, data 2GB-onbeperkt.
De zoekknop bleef zoeken en als ik drukte kreeg ik alle 16 Vodafone abonnementen (dus de dataselectie was niet gemaakt).

Zou kunnen dat iedereen nu aan het zoeken is en de engine een beetje overbelast is door het bericht op de frontpage.
Ik kan je probleem niet reproduceren, ervaar je dit nog steeds?

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Springuin schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:46:
Ik zie inconsequente weergave van minuten/sms:

Ga naar: http://tweakers.net/categ...gHyA4wpPqcVRdRN5F5FJArfUH

Dan zie je de volgende resultaten:
Tele2 SimOnly-1 100 Bel/Sms Maandelijks opzegbaar Simonly (per maand)
100 min. of 100 sms, 200MB data (7,2Mbps)

Simyo Sim-only 100 - flexibel Internet 200 - flexibel (per maand)
100 min. of 100 sms, 200MB data (14,4Mbps)

Ben Soms 120 min/sms 200 MB (per maand)
120 min., geen sms, 200MB data (14,4Mbps)

Bij Ben staat staat "120min., geen sms" terwijl het wel een 'minuten of sms'-abonnement is. Het lijkt er op dat dat niet lekker in de database staat.

Verder viel me op dat er telkens een punt na "min" staat wat taalkundig wel klopt, maar wat raar staat.
Gaan we even naar kijken, bedankt

• Inspector
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09:06

Inspector

Lead Developer
quote:
Het is niet tegenstrijdig wat ik zeg (nou ja, dat vind ik iig :P). Met mijn voorbeeld, ik wil een sim-only abbo en ik bel alleen wat, dus dan ga ik zoeken:
http://tweakers.net/categ...yNjA1BNG5mXlKVkpAFUq1tbUA
Allereerst, het is geen persoonlijke aanval :P Sterker nog ik ben alleen maar blij met elke vorm van feedback. Wel wil ik duidelijk krijgen of dit geen persoonlijke wens is maar inderdaad een functie voor het grote publiek.
quote:
Het resultaat? Ergens bij resultaat 50 is de eerste relevante. En dat is niet omdat degene daarboven populairder zijn omdat ze al dan niet KPN zijn: dat is puur dat ze populairder zijn omdat ze meer data (en minuten) hebben, en dat de meeste mensen dat nou eenmaal willen. Sorteer je op prijs dan krijg je allemaal relevante dingen.
Wederom, relevant is subjectief wat relevant voor jou is hoeft dat niet voor een ander te zijn. Het maakt niet uit om welke reden de bovenstaande resultaten populairder zijn, of dat nu inderdaad KPN is of simpelweg omdat er meer MIN/MB in de bundel zitten, ze staan erboven omdat ze voor het grote publiek vaker relevant bleken te zijn en daarom dus populairder zijn geworden. Als jij daarna op prijs sorteert worden ze voor jou inderdaad relevanter want jij hecht meer waarde aan de prijs. Vandaar ook dat die optie er is. Hoe dan ook, je zegt het zelf. Die resultaten erboven zijn populairder wellicht niet voor jou maar blijkbaar wel voor een ander. Gedachtes lezen kan de vergelijker helaas (nog) niet dus zul je toch echt zelf je voorkeur in moeten stellen als je voornamelijk voor de prijs gaat :D
quote:
Als je nu een monitor koopt ben ik het er compleet mee eens, je selecteert dan bijvoorbeeld dat je een 24 inch wilt hebben, en dan kijk je wat het populairst is in die categorie, en meestal niet zo goedkoop mogelijk. Maar dat is omdat daar veel verschillen zijn die je niet zomaar in je lijstje eisen kan stoppen. Maar bij sim-only denk ik toch dat voor 95% van de bezoekers de eis is een minimaal aantal minuten + minimale hoeveelheid data, mogelijk nog netwerk, en dan zo goedkoop mogelijk.
Ik hoor heel veel aannames. Wij bepalen niet of iets populair is, dat doen de bezoekers. Dus wij kunnen wel zeggen dat die ongelijk hebben en dat lage prijzen belangrijker zijn maar zo zit de vork niet in de steel. Ik begrijp je denkwijze maar ben bang dat je teveel vanuit jezelf reflecteert.
quote:
En tuurlijk ik zou een maximum kunnen instellen van 0mb aan data en 150-200 minuten ofzo. Maar ik heb geen maximum, ik heb een minimum. Als ik een monitor ga kopen heb ik normaal gesproken een minimum en maximum formaat, maar bij een sim-only abbo heb ik niet dat ik per sé niet meer dan 500MB aan data wil hebben.
Dit is een heel ander punt en ik vind er inderdaad wel wat inzitten. Prijs filter je simpelweg door een max prijs in te stellen (dus die is wel relevant) maar de rest maakt weinig uit. Enige dat ik me hierbij voor kan stellen is dat het eenvoud en consistentie bied in de werking van de filters. Deze zijn nu immers overal in de pricewatch gelijk en dat is zowel kwa usability als uitwerking het meest voor hand liggend.

Samengevat, ik begrijp je punt maar ben nog niet overtuigd dat dit opgaat voor het gros van de bezoekers. Gellukig is dat ook niet aan mij dus ik ben benieuwd wat ons product team hier van vind :9

• Tehh
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-11 15:34
Wordt er ook rekening gehouden met mensen die een sim-only abonnement willen zonder databundel? Ik kan de schuifjes niet van geen tot geen zetten, terwijl het wel mogelijk is om van 75 tot 75 belminuten te selecteren... Als ik de schuifjes beide op 'geen' zet dan wordt het schuifje weer gereset.

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

Did you mean: dataquest

Ik vind het een mooie tool, complimenten!

Bij Robin Mobile viel me op dat de internetsnelheid niet werd genoemd, namelijk 0Bytes/s.

• Inspector
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09:06

Inspector

Lead Developer
quote:
rj_steendam schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:58:
Wordt er ook rekening gehouden met mensen die een sim-only abonnement willen zonder databundel? Ik kan de schuifjes niet van geen tot geen zetten, terwijl het wel mogelijk is om van 75 tot 75 belminuten te selecteren... Als ik de schuifjes beide op 'geen' zet dan wordt het schuifje weer gereset.
Dit is een bekend probleem en ik heb er een ticket voor aangemaakt. Dank voor het melden :)

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:01

rens-br

Moderator Mobile & IN
Aller eerste en welkome verbetering!

Ik was natuurlijk erg benieuwd dus ben maar meteen gaan kijken, en het viel mij op dat bij de uitgebreide weergave. Als je de data selecteerd een aantal keer dezelfde input kan selecteren.

Daarmee wil ik zeggen, je kan 3x 1GB en 2x 2GB selecteren. Voor de duidelijkheid even een afbeelding toegevoegd: https://www.dropbox.com/s...2014-02-25%2017.20.50.png

• Freyaldo
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 01:39
Als ik op direct afsluiten klik op de holldans nieuwe 4,50 voor 75bel/sms/MB, dan kom ik nergens.
Als ik gewoon naar de site ga van Haollands nieuwe staat er dat die abbo alleen voor bel/sms is. Dit vermoede ik al, maar had graag ook die mb's gewild.
Is jullie vergelijker fout of de link fout? (en is het dus een speciale aanbieding?)

• nescafe
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05:37
Hmm, als op de start page zit en daar enkele opties ingeef, en ik klik vervolgens op 'Toon alle filteropties' (omdat ik het veld 'Netwerk' mis) dan moet ik de voorgaande keuzes weer opnieuw invoeren..

Ik zou verwachten dat de gemaakte keuzes voor provider, belminuten, databundel en contract dan worden meegenomen naar de productenpagina :?

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

quote:
nescafe schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:09:
Hmm, als op de start page zit en daar enkele opties ingeef, en ik klik vervolgens op 'Toon alle filteropties' (omdat ik het veld 'Netwerk' mis) dan moet ik de voorgaande keuzes weer opnieuw invoeren..
Als je 'toon alle filteropties' doet inderdaad wel... als je 'toon alle X abonnementen' doet, kan je daarna doorfilteren.
quote:
Ik zou verwachten dat de gemaakte keuzes voor provider, belminuten, databundel en contract dan worden meegenomen naar de productenpagina :?
Die link die jij gebruikt is eigenlijk bedoeld voor het scenario waar je naar de filters kijkt en direct al besluit dat de door jou gewenste filters er niet tussenstaan. Niet om na reeds gemaakte keuzes nog verder te gaan...

Maar dat is uiteraard ook een valide use case die nou niet heel duidelijk aanbod komt (maar dus wel mogelijk is door op 'toon alle X abonnementen' te drukken).

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
nescafe schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:09:

Klopt, je zou inderdaad wanneer je een filter selectie maakt op de overzichtstab, na het klikken op 'toon alle filteropties' de keuzes die je al hebt gemaakt in de filters van de productlisting terug moeten zien.

Ik zie dat hier ook gewoon gebeuren. Kun je wat meer informatie geven? Browser, OS, misschien bepaalde programma's geinstalleerd die dit tegenhouden?

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Jogai schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:47:
De dropdowns van inhoud kolom vind ik onduidelijke items hebben. Waarom niet uitschrijven? Ruimte genoeg, want voor Minuut/sms/MB wordt dat ook gedaan. (sms is trouwens een afkorting, dus het zou Minuut/SMS/MB moeten zijn..)

Daarnaast mis ik de maandlast zoals bij telefoons. Ik snap dat het niet veel uitmaakt, maar ik vond het toch handig. (Bij telefoons staan trouwens 3 varianten vermeld in de dropdowns: Sms, sms & SMS)
Ik ben het met je eens dat het uitschrijven duidelijker zou zijn. We gebruiken deze dropdowns ook op andere productcategorieen waar soms minder ruimte beschikbaar is. Maar goed punt echt duidelijk is het niet.

De maandlast hebben vervangen voor maandprijs omdat het in het geval van sim only niet veel toevoegd en ook bij kregen we feedback dat deze maandlast niet voor iedereen voldoende duidelijk was.

Bedankt voor je feedback!

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Geen12 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:36:
De abonnementen van Hollandsnieuwe kloppen niet. Zo kan je met de Hollandsnieuwe 75 en 175 bundel niet internetten. En de 275 en 550 bundels zijn een alles in 1 bundel, maar de vergelijker vermeldt 275 min/sms + 275 mb resp. 550 min/sms + 550 mb.

Ook de Tele2 sim-only abonnementen kloppen niet. Deze hebben sinds kort geen buiten de bundel tarieven meer i.v.m. "onbeperkt internet".
Gaan we even naar kijken, bedankt voor je feedback

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
CurlyMo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:52:
Als ik probeer geen databundel te selecteren door de rechter slider helemaal naar links te verplaatsen, dan schiet deze slider vanzelf weer terug naar rechts (onbeperkt).
Ik zie het, werkt inderdaad niet zoals het hoort. Maar ik een ticket voor aan. Bedankt!

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
MOmax schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:09:
Ik zocht een filter in deze pricewatch om alleen abonnementen met als voorwaarde "betalen per seconde" te laten zien; misschien een optie voor de volgende iteratie?
Ik kan me voorstellen dat je dit filter graag zou zien. Dat zou ook vanuit providers veel gebruiksvriendelijker zijn. Zoals je misschien wel in het nieuws hebt meegekregen zijn de providers hier vooralsnog niet zo happig op. Dus het is voor ons lastige content om aan te komen. Maar mooie feedback, voor als dit beter beschikbaar komt. Bedankt!

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Thrackan schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:43:
Ik miste eigenlijk direct een prijsfilter voor kosten p/m, voor mij vallen alle opties boven de €15p/m direct af :)
Goed punt, gaan we even naar kijken.

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
EMP schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:53:
Bij het zoeken naar een sim-only abonnement in de mooie nieuwe sim-only-prijsvergelijker viel mij op dat de mogelijkheid om een duo simkaart aan te vragen (tweede simkaart voor het zelfde nummer/abonnement) er niet bij staat.

Veel mensen willen dat graag voor in hun 3G/4G tablet of in de auto.

Nu is het een kwestie van voorwaarden uitpluizen bij elk abonnement. Is het mogelijk om dit toe te voegen aan de specs? Scheelt een hoop zoekwerk.
Dank voor je feedback. De vraag is of dit voor ons wel makkelijk is uit te pluizen ;). Maar we nemen het mee.

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Avenger84 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:07:
Ik zou graag willen sorteren/zoeken op gebruik in het buitenland. Dat zie ik er in eerste instantie niet in zitten. Verder mooi opgezet
Bedankt voor je feedback, gaan bekijken of dit mogelijk is.

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Datafeest schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:03:
Ik vind het een mooie tool, complimenten!

Bij Robin Mobile viel me op dat de internetsnelheid niet werd genoemd, namelijk 0Bytes/s.
Gaan we even bekijken, bedankt!

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19-11 20:12
Sizz zit helaas niet bij de vergelijking

Als ik bij de selectie "SMS berichten" de schuif van onbeperkt naar geen schuif, schiet deze weer terug naar onbeperkt, echter wordt de selectie wel gemaakt.

Simyo staat onder 4G, maar je moet wel 5 euro bijbetalen voor 4G. Dus dat zijn scheve vergelijkingen tov providers waar de prijs wel inclusief is.

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
Freyaldo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:04:
Als ik op direct afsluiten klik op de holldans nieuwe 4,50 voor 75bel/sms/MB, dan kom ik nergens.
Als ik gewoon naar de site ga van Haollands nieuwe staat er dat die abbo alleen voor bel/sms is. Dit vermoede ik al, maar had graag ook die mb's gewild.
Is jullie vergelijker fout of de link fout? (en is het dus een speciale aanbieding?)
Kun je een linkje van het product meesturen, dat zoekt wat makkelijker. Bedankt

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
alex3305 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:24:
Sizz zit helaas niet bij de vergelijking

Als ik bij de selectie "SMS berichten" de schuif van onbeperkt naar geen schuif, schiet deze weer terug naar onbeperkt, echter wordt de selectie wel gemaakt.

Simyo staat onder 4G, maar je moet wel 5 euro bijbetalen voor 4G. Dus dat zijn scheve vergelijkingen tov providers waar de prijs wel inclusief is.
Bekend probleem, gaan we naar kijken. Bedankt. Sizz zit er inderdaad niet bij, we zullen eens bekijken of we hier iets aan kunnen doen.

• Freyaldo
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 01:39
quote:
Maite de Jong schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:24:
[...]

Kun je een linkje van het product meesturen, dat zoekt wat makkelijker. Bedankt
Product is al verand naar wel bel/sms en geen MB's en was zoals ik vermoedde een fout van jullie kant.

was deze product:
pricewatch: HollandsNieuwe Sim Only 75 2 jaar (2 jaar)
is veranderd naar:
pricewatch: HollandsNieuwe Sim Only 75 2 jaar (2 jaar)

• Geen12
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-11 17:41
Alle Tele2 sim-only abonnementen hanteren "min OF sms", maar in de vergelijker hebben ze een min EN sms. Dat is dus niet juist.

• nescafe
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05:37
quote:
Maite de Jong schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:45:
[...]

Klopt, je zou inderdaad wanneer je een filter selectie maakt op de overzichtstab, na het klikken op 'toon alle filteropties' de keuzes die je al hebt gemaakt in de filters van de productlisting terug moeten zien.

Ik zie dat hier ook gewoon gebeuren. Kun je wat meer informatie geven? Browser, OS, misschien bepaalde programma's geinstalleerd die dit tegenhouden?
Google Chrome (laatste versie), Windows 8.1, video van mijn constatering. De link achter 'Toon alle filteropties' blijft ook gewoon http://tweakers.net/categ...y-abonnementen/producten/

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Topicstarter
quote:
nescafe schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Google Chrome (laatste versie), Windows 8.1, video van mijn constatering. De link achter 'Toon alle filteropties' blijft ook gewoon http://tweakers.net/categ...y-abonnementen/producten/
De blauwe 'toon knop' stuurt je naar de resultaten die gefilterd zijn op basis van de keuzes die je hebt gemaakt. Het linkje 'toon alle filteropties' stuurt je door naar de productlisting zonder dat er een voorselectie is gemaakt. We willen op die manier gebruikers de optie geven vast een keuze te maken of de voorkeur te geven om eerst alle filters te bekijken in de productlisting. Wat je in je video laat zien is dus de werking zoals het is bedoeld, alleen is de uitkomst natuurlijk wat vreemd als je eerst een selectie maakt en dan niet op de blauwe knop drukt maar op 'alle filters opties'. Wellicht is het verschil tussen deze opties niet voldoende duidelijk. Bedankt voor je feedback.

• xboxlivejunk
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-11 11:24

xboxlivejunk

... geweest

Weet niet of dit topic nog actief is, maar de titel op deze homepage klopt mijns inziens niet:

http://tweakers.net/categorie/760/sim-only-abonnementen/

"Vind snel DE juiste sim-only abonnement" ? Moet volgens mij HET zijn.. of maak van abonnement meervoud o.i.d..

• drdistortion
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21-11 13:09
Op dit moment (donderdag 24-4-2014) kan ik geen Telfort sim-only abonnementen vergelijken met de andere aanbieders die wel in de lijst staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 02:49
Afbeelding van de Ziggo televisie smartcard klopt m.i. niet helemaal bij een sim only abonnement. http://tweakers.net/categ...y-abonnementen/producten/

Lekker!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Klopt dat het niet klopt, maar dat heeft eigenlijk niet zoveel met de sim-only vergelijker te maken; als een merk geen plaatje heeft, pakken we de afbeelding van het populairste product.

Als vervolgens een sim-only product (voor andere producten geldt dit niet) zelf geen plaatje heeft, pakken we het plaatje van het merk... Effectief pakken we dus voor Ziggo-abonnementen die geen eigen afbeelding hebben het plaatje van het populairste Ziggo-product :P

Ik zal even een collega erop wijzen.

ACM wijzigde deze reactie 06-07-2014 10:45 (4%)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Logo is inmiddels toegevoegd bij het merk. Het ziet er nu dus weer netjes uit

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:16
Als ik zoek op 4G abonnementen dan vindt hij geen abonnementen van Simyo, terwijl zij deze wel aanbieden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True