Gisteren voor een leuke prijs (€60) een nieuw gesealde Corsair H100 set weten te kopen. Eenmaal thuis geopend en…een zwembad met koelvloeistof. De zak waarin de pomp en radiator zitten is nat, de kartonnen binnendoos is nat en de pomp zelf heeft zelfs enkele roestende schroeven. Het lijkt er op dat de pomp niet stevig meer in elkaar zit, waardoor hij daar lek is geraakt. De bovenkant (met het logo en de knop) tordeert ten opzichte van de onderkant (met slangaansluitingen).

Heb hem via Marktplaats gekocht en opgehaald.
-Geen bon dus geen (Alternate, stickertje zat er nog) garantie
-Geen pakketpost geweest dus geen PostNL verzekering
-De doos was nog gesealed en gloednieuw, dus ik kan het de verkoper ook niet kwalijk nemen
Heb nu mijn hoop geplaatst op de laatste mogelijkheid: een supportcall ingediend bij Corsair. Iemand een idee of ze coulant zijn voor zulke situaties? En of er in NL nog een kantoor zit?
€60 is voor de hele set niet duur, maar vrij prijzig als ik alleen die twee basic fans kan gebruiken

Heb hem via Marktplaats gekocht en opgehaald.
-Geen bon dus geen (Alternate, stickertje zat er nog) garantie
-Geen pakketpost geweest dus geen PostNL verzekering
-De doos was nog gesealed en gloednieuw, dus ik kan het de verkoper ook niet kwalijk nemen
Heb nu mijn hoop geplaatst op de laatste mogelijkheid: een supportcall ingediend bij Corsair. Iemand een idee of ze coulant zijn voor zulke situaties? En of er in NL nog een kantoor zit?
€60 is voor de hele set niet duur, maar vrij prijzig als ik alleen die twee basic fans kan gebruiken
Kiwi !