heeft iemand ervaring met een lenco tablet1014?, ik zelf heb er veel problemen mee, kan niet op yelotv geeft voordurend aan dan hij geen apparaten vind, ik heb een laptop die 7 jaar oud is en daar werkt het wel smartfhone met andoid 4.0 hier werkt yelo tv wel maar de tabled niet, foto's die er mee neem zijn bar slecht ongelofelijk veel korrel, op internet iets opzoeken duurt heel lang konstant laden na een tijdje zelfs de melding dat de brouwser niet reageerd en vraagt om te stoppen, de verbinding met mijn wifi is dan zelfs optimaal max ontvangst intern geheugen is zelfs bijna leeg dus daar kan het niet aanliggen, hdmi poort werkt ook niet
en bij lenco krijg ik weinig uitleg enkel dat ik het naar hun kan opsturen en dus voor de kosten van het opsturen zelf opdraai en en ook eventueel voor de reparatie tewijl het toestel nog maar een goei 9 maanden oud is,
Probeer het hier even: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/114
wat bedoel je? probeer hier even, moet ik mijn vraag hier stellen? exuseer me hier voor ben nieuw op jullie site
Dit forums is voor Android smartphones, dus veel respons op een vraag over een tablet zul je niet krijgen.
Wellicht heb je in het Android tablet subforum meer geluk.
Wellicht heb je in het Android tablet subforum meer geluk.
*weg* maak dan een topicreport.
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 18-02-2014 12:31 ]
Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum: dat voor Android-tablets.
Verder, zou je aub ietwat aan je interpunctie willen denken? Je tekst is zo onleesbaar. Het is me verder ook niet erg duidelijk waar je nu precies hulp voor wilt. Geef dat dus aub duidelijker aan, en vertel daarbij ook wat je zelf al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen: dat is namelijk een vereiste die we stellen bij het openen van een topic.
Verder, zou je aub ietwat aan je interpunctie willen denken? Je tekst is zo onleesbaar. Het is me verder ook niet erg duidelijk waar je nu precies hulp voor wilt. Geef dat dus aub duidelijker aan, en vertel daarbij ook wat je zelf al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen: dat is namelijk een vereiste die we stellen bij het openen van een topic.
oke even voor de duidelijkheid, ik ben in bezit van een lenco tablet type 1014, hier mee zou ik graag een app downloaden om yelo tv van telenet te kunnen kijken maar kan deze app niet downloaden, krijg steeds de melding dan google play store geen apparaten kan dedecteren voor de app. Vervolgens is hij bijzonder traag, als ik op internet ga duurt alles heel lang voor hij een site kan openen. Er is ook een camera ingebouwd maar deze foto's zijn enorm slecht wazig enz. Er is ook nog een hdmi poort in dit toestel om je tablet aan te sluiten op je tv en zo films kan bekijken maar deze werkt ook al niet, kan iemand me helpen met al deze problemen
Traag, slechte camera... tsja, wat had je precies verwacht? Heb je reviews gelezen van dit apparaat? Is het apparaat slechter dan andere modellen?
Met je melding over Google Play kunnen we verder ook niet zoveel. Stond Play er uberhaubt al op? Wordt dit ondersteund? Ook over je hdmi-problemen moet je toch echt wat uitgebreider zijn dan "werkt niet".
Met je melding over Google Play kunnen we verder ook niet zoveel. Stond Play er uberhaubt al op? Wordt dit ondersteund? Ook over je hdmi-problemen moet je toch echt wat uitgebreider zijn dan "werkt niet".
ja veel mocht ik inderdaad niet verwachten, maar toch, moet daarom je processor traag zijn deze is 1.2 ghz dus ook niet echt abnormaal dacht ik .
De camera eentje van 2 megepixel dat is geen topkwaliteit dat weet ik ook maar normaal zou je toch een betere kwaliteit van foto's kunnen mee maken dan dat nu,
ze zijn onscherp en wazig ik dacht dat het aan mij lag maar niemand kan er goei foto's mee maken.
En ik rewiews gelezen en daar kwam hij er niet echt slecht uit ook geen top plaats, maar zeker niet slechter dan andere modelen.
Google play stond er niet op denk ik,ik weet dat we deze de eerste keer mee op vakantie hadden in Zwitserland (nagel nieuw toen augustus 2013) en dat mijn dochter dit toen geinstalleerd heeft om spelletjes te kunnen spelen, wat bedoel je met wordt dit ondersteund? er staat van lenco zelf een programma op om spelletjes te spelen maar net niet wat de kinderen willen he en daaarom hebben ze google play gedownload.
Over de hdmi poort,
deze zouden we moeten kunnen gebruiken om films die op een sd kaartje staan, inpluggen in de tablet en via de hdmi kabel naar de tv te sturen, maar krijg geen beeld op tv maar wel op de tablet raar, ik heb al twee nieuwe kabels geprobeerd en nog altijd geen beeld (hdmi kabel is van mini hdmi naar normale hdmi)
De camera eentje van 2 megepixel dat is geen topkwaliteit dat weet ik ook maar normaal zou je toch een betere kwaliteit van foto's kunnen mee maken dan dat nu,
ze zijn onscherp en wazig ik dacht dat het aan mij lag maar niemand kan er goei foto's mee maken.
En ik rewiews gelezen en daar kwam hij er niet echt slecht uit ook geen top plaats, maar zeker niet slechter dan andere modelen.
Google play stond er niet op denk ik,ik weet dat we deze de eerste keer mee op vakantie hadden in Zwitserland (nagel nieuw toen augustus 2013) en dat mijn dochter dit toen geinstalleerd heeft om spelletjes te kunnen spelen, wat bedoel je met wordt dit ondersteund? er staat van lenco zelf een programma op om spelletjes te spelen maar net niet wat de kinderen willen he en daaarom hebben ze google play gedownload.
Over de hdmi poort,
deze zouden we moeten kunnen gebruiken om films die op een sd kaartje staan, inpluggen in de tablet en via de hdmi kabel naar de tv te sturen, maar krijg geen beeld op tv maar wel op de tablet raar, ik heb al twee nieuwe kabels geprobeerd en nog altijd geen beeld (hdmi kabel is van mini hdmi naar normale hdmi)
Ik vermoed zo maar eens dat je tablet niet gecertificeerd is door Google anders had je gewoon Google Play en de stock apps op je tablet gehad..... dat is niet leuk, maar het gevaar als je zo'n aankoop doet.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:28:
In voorgaande modellen was dit probleem ook al aanwezig en kon inderdaad opgelost worden door via een andere weg Google Play te installeren. Maar dat neemt niet weg dat vaak app's gewoon aangeven niet geschikt te zijn voor versie android en tablet die je gebruikt.
Dus wat betreft de app van Yelo Tv geeft hij aan niet compatibel te zijn met je tablet en dat kan goed kloppen. wat je nog kan doen is je taal checken en kijken wat er dan gebeurd. Dus Belgie - Nederlands en dan opnieuw checken.
Maar voordat je veel moeite gaat doen vermoed ik dat je tablet het niet gaat redden met een dualcore 1,2 om dit soepel te gaan verwerken.
Ik kan je daar niet mee helpen, al een andere tv/monitor geprobeerd? Instellingen scherm?Over de hdmi poort,
Alles wat ik schrijf is naar aanleiding van deze manual.
GetaGrip is net een mens.......
bedankt voor je snelle reactie,
dus aan google play installatie kan ik weinig doen of mss is een keer verwijderen en terug installeren?
Normaal gezien staat hij op Belgie - Nederlands want mijn toetsenklavier is kwerty,
Ja ik heb alle tv's die ik heb en die van mijn schoonvader geprobeerd en het zelfde resultaat,
ook de scherm instellingen staan op auto, maar heb de andere keuze heb ook al geprobeerd handmatig enz... geen resultaat.
Ik ben van plan terug naar de winkel te gaan en eens kijken wat ze zelf voorstellen!
ik ben hem liever kwijt dan rijk!!!
maar welke zou ik met een gerust hart dan wel kunnen kopen (enkele suggestie mss)
zelf had ik even getwijfeld aan medion maarja dan denk je aldi merk te vertrouwen, weet het echt niet meer
dus aan google play installatie kan ik weinig doen of mss is een keer verwijderen en terug installeren?
Normaal gezien staat hij op Belgie - Nederlands want mijn toetsenklavier is kwerty,
Ja ik heb alle tv's die ik heb en die van mijn schoonvader geprobeerd en het zelfde resultaat,
ook de scherm instellingen staan op auto, maar heb de andere keuze heb ook al geprobeerd handmatig enz... geen resultaat.
Ik ben van plan terug naar de winkel te gaan en eens kijken wat ze zelf voorstellen!
ik ben hem liever kwijt dan rijk!!!
maar welke zou ik met een gerust hart dan wel kunnen kopen (enkele suggestie mss)
zelf had ik even getwijfeld aan medion maarja dan denk je aldi merk te vertrouwen, weet het echt niet meer
Voor aankoopadvies kun je terecht in Mobile Aankoopadviesforum
Verder denk ik niet dat je bij de winkel terechtkunt. Je hebt een kwalitatief slechte tablet gekocht en daar kan de winkel ook niet zoveel aan doen. Wellicht dat je met de hdmi-problemen het op garantie kunt gooien, maar dan krijg je in het beste geval een nieuw model.
Verder denk ik niet dat je bij de winkel terechtkunt. Je hebt een kwalitatief slechte tablet gekocht en daar kan de winkel ook niet zoveel aan doen. Wellicht dat je met de hdmi-problemen het op garantie kunt gooien, maar dan krijg je in het beste geval een nieuw model.
Zoals RoD al aangeeft open een nieuw topic Mobile Aankoopadviesforum en ik zal je een duw in goede richting geven met wat links waar je op moet letten.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:32:
GetaGrip is net een mens.......
Pagina: 1