Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Alexmoorlag
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 16:15
Beste Tweakers,

Ik ben al jaren groot fan van Tweakers.net
Nu valt me op dat ik steeds vaker technisch nieuws ( zoals nu de z2 van Sony), eerder kan lezen bij Nu.nl dan bij jullie!

Hoe kan dit?

Zijn er meer Tweakers die dit op is gevallen?

Mvg Alex

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:54
Nee want ik lees geen nu.nl meer :+

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Dat komt omdat we enkele jaren geleden als enige over technologie schreven en dat we nu concurrentie hebben van onder meer nu.nl. Voor elk bericht dat zij eerder hebben, is de kans groot dat wij drie andere berichten eerder hebben. NUtech heeft een focus vooral op smartphones en tablets en kan op die gebieden dus soms sneller zijn of overkomen. Grootste reden is vooral dat wij een andere werkwijze hanteren: wij proberen een bericht echt helemaal af te hebben als het online gaat, daar waar nu.nl achteraf nog regelmatig aanvult en verbetert.Bij Tweakers vinden we bovendien een groter aantal zaken belangrijk, waardoor we onze tijd en aandacht moeten verdelen. Denk bijvoorbeeld aan privacy, internetrecht en gamenieuws. Dat zijn zaken waarvoor Nu.nl kan leunen op persbureaus als ANP en zustersites van moederbedrijf Sanoma als Gamer.nl.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Nu valt me op dat ik steeds vaker technisch nieuws ( zoals nu de z2 van Sony), eerder kan lezen bij Nu.nl dan bij jullie!
Nu.nl heeft afgelopen jaren er heel veel geld tegenaan gesmeten en ze hebben inmiddels een grotere redactie op tech dan op gebieden als economie en politiek.

We houden het een beetje bij en soms zijn zij eerder, soms zijn wij eerder. Eerder zijn is echter geel doel op zich, wij richten ons erop om meer of completer te zijn dan Nu.nl; onze artikelen zijn gemiddeld langer en bevatten gemiddeld meer technische info, waardoor we hopen dat veel tweakers zich nog altijd het meest thuisvoelen bij onze berichtgeving - ook als we iets later zijn omdat we nog zaken aan het uitzoeken zijn.

Over de Z2 kan ik kort zijn: zij hebben die vanmorgen om tien over zeven gepubliceerd, wij hebben afgelopen weken al geregeld geschreven, meest recentelijk gisterochtend om tien uur - een goede 21 uur voor Nu.nl (maar wij hadden de foto's van de tablet niet en die zullen we ook niet brengen omdat er geen verschil te zien is met de huidige Tablet Z en de foto's het lelijkste watermerk hebben dat ik ooit heb gezien)

[ Voor 5% gewijzigd door arnoudwokke op 18-02-2014 08:36 ]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:15
Gewoon Engadget lezen. Zie je nieuws: http://tweakers.net/etc?Action=Newssubmit ;)

[ Voor 30% gewijzigd door DeBaroN op 18-02-2014 08:37 ]

• Alexmoorlag
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 16:15
Heren,

Bedankt voor jullie duidelijke en bovendien snelle reactie's.
Jullie zijn ook zeker veel beter en stukken completer.

Mijn complimenten trouwens voor jullie voortreffelijke site.
Tweakers is een welverdiend begrip in Nederland.

Mvg Alex
Pagina: 1