Toon posts:

GlobalWin WBK38 op KT7A-Raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een een GlobalWin WBK38 besteld, vandaag zag ik opeens hier dat die WBK38 nogal wat ruimte om de socket vraagt.
Gaat dit ding passen op een KT7A-Raid?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ja, gaat gewoon passen.

Heb je ook oordopjes erbij genomen ? :)

Geen inspiratie

Verwijderd

Oordopjes, mwah, gisteren was wel mijn Target voeding afgefikt, liever een brandblusser...

• mad-max
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2022
Maak maar grapjes over het geluidsnivo. Hij maakt echt een klere herrie met die 60mm Delta blower. Maar koelt wel leuk.

Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat wordt leuk slapen dan, heb mn pc altijd aanstaan :(
Welke fan zit er trouwes op, de HP of de MP?
Iemand nog een tip over evt. een andere fan erop die wellicht iets minder herrie maakt?

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
hhhm, hoeveel Db zou dit gaan maken:

1x fop32-1
2x Delta 80 mm HP
1x Delta 120 mm HP
1x sunon 80 mm (12v, weet verder niet wat voor 1)

(k, wil je topic nie jatten, dus 1 reply hierop met het aantal Db is genoeg :+ )

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 22:04 schreef oppertweaker het volgende:
Hmm, dat wordt leuk slapen dan, heb mn pc altijd aanstaan :(
Welke fan zit er trouwes op, de HP of de MP?
Iemand nog een tip over evt. een andere fan erop die wellicht iets minder herrie maakt?
de hp

Verwijderd

Topicstarter
Oei :(

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op vrijdag 08 juni 2001 22:04 schreef answer_man het volgende:

1x fop32-1
2x Delta 80 mm HP
1x Delta 120 mm HP

(k, wil je topic nie jatten, dus 1 reply hierop met het aantal Db is genoeg :+ )
over de 60 iig....

Verwijderd

Yep past, die cooler heb ik ook, ben er heel gelukkig mee. Wel veeeeeeel noise.

Verwijderd

Die WBK.. ik heb hem voor me neus liggen. Alleen de rest van me systeem nog niet.

Ik vind dat je aardig wat pressure moet uitoefenen om die gebogen metalen staaf recht te krijgen zodat die goed aa je socker vast kan. Komt er zo niet teveel druk op je core. ?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op vrijdag 08 juni 2001 22:04 schreef answer_man het volgende:

1x fop32-1
2x Delta 80 mm HP
1x Delta 120 mm HP

Delta 120 HP maakt in zijn eentje al over de 55 Db geloof ik. Dat is echt niet leuk om naar te luisteren. Ik geloof niet dat een mens dat volhoudt.
Wat mij betreft, en ik denk VELEN met mij, is de herrie van een Delta 60 HP het absolute maximum om aan te horen. En dan heb ik het nog niet over het feit dat een avondje rustig een DivX filmpje kijken er niet meer bij is.... ja, met de koptelefoon op, anders is het niet leuk meer.

Ik heb mijn 6800 toeren fannetje nu op 10 volt gezet. Dat scheelt een HEELE boel. Draait nu 5400 toeren en dan is het wel te doen.

Geen inspiratie

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Op zaterdag 16 juni 2001 14:30 schreef Mannekino het volgende:
Die WBK.. ik heb hem voor me neus liggen. Alleen de rest van me systeem nog niet.

Ik vind dat je aardig wat pressure moet uitoefenen om die gebogen metalen staaf recht te krijgen zodat die goed aa je socker vast kan. Komt er zo niet teveel druk op je core. ?
dat klopt je moet echt heel hard drukken wil je hem dr op hebben >:) Als ie dr op zit dan heb je ook wel een koeler >:) Bij mij valt de herrie wel mee, alleen heb je het probleem dat de hele boel een hele lage trilling geeftdie echt doordreunt door je hele huis ;)

JayGTeam (213177)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

ja, schrok ik ook nogal van. Eerst heel voorzichtig geprobeerd (zonder arctic silver, niet unlocked) om te kijken of m'n cpu het deed. Daarna voorzictig eraf en bijna niet durven kijken of core kapot was :) Was gelukkig niet het geval. De tweede keer (wel met AS en potlood) ging het veel beter. Nou nog iets zien te doen aan het lawaai ;)

koelresultaten:

amd duron 750@950 full load (dnetc) -> 43 graden (case temp van 27 graden en buiten temp van 24 graden) idle zit 'ie op 32 graden, maar dat komt niet zo vaak voor ):O

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1