Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Multimedia / Gaming laptop rond de 1000,- Euro

Pagina: 1
Acties:

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Beste tweakers,

Momenteel ben ik nog in het bezit van een xxodd (Clevo570tu) laptop maar deze is nu wel aan vervanging toe.
Nu ben ik dus druk aan het rondkijken voor een laptop.

Eisen:
- Moet er nog gangbaar uitzien, dus geen heel dik gaming monster.
- Kan verschillende nieuwe en oude spellen wel nog spelen, denk daarbij aan Skyrim, Elders scroll online.
- Liefst rond de 1000,- euro maar mochten er laptops die iets duurder zijn hier aan voldoen dan mag dat ook dan kijk ik wel even op de tweedehands markt.
- Full hd scherm
- 15 of 17 inch

Reden: is dat huidige laptop langzaam stuk aan het gaan is. Nieuwere spellen eigenlijk niet meer kan draaien.

Ik had op het oog:
- N56JR ( niet verkrijgbaar in nederland ) maar GTX 760M (1100,- Euro) ( Mooi, strak design met SSD ware alles kunner, geen echte minpunten maar overal kan het allemaal net iets beter.

- Dell Inspiron 17 met HD8870 (800,- euro) ( Iets minder strak design als asus of samsung maar wel goedkoop en voldoet eigenlijk aan alle eisen.)

- MSI GE70 met GTX 765M (snel maar mindere bouwkwaliteit?

- Samsung 7 chronos met HD8870 ( nieuw 1400,- Euro) Mooi en strak design maar wordt warm

- Lenovo Y510 - GT750 in SLI (1200,- Euro) (Mega snel maar wordt warm, slechtere bouwkwaliteit)

Ik lees eigenlijk wel 2 soorten resultaten.
1. Dat HD8870 nog steeds goed mee kan.
2. Dat HD8870 eigenlijk toch al weer te oud is.

Wie kan er wat zinnigs over zeggen.
Als julli

• streafer
  • Niet online
Niemand ervaringen/advies die ze met me willen delen?

Verwijderd

Hoi Streafer,

Ik ben ook op zoek naar een game laptop. Heb iets andere eisen dan jij maar ik lees ook wisselende reviews over MSI. Alhoewel ze vaak beter spul erin stoppen worden ze wel sneller heet.. Ik denk er zelf over om deze te kopen: http://www.mediamarkt.nl/...3,1059035.html?langId=-11 Alhoewel de grafische kaart daarvan niet fantastisch is. Ook ik hoop dat iemand nog met een geniale tip komt:)

Verwijderd

Ps. uiteraard weet ik dat je voor 1000 euro geen echte game laptop koopt maar ik heb nu eenmaal een budget en probeer dus vooral waar voor mijn geld te krijgen:)

• streafer
  • Niet online
Ik zit dus echt te kijken naar 1 van deze drie (kan niet linken naar mijn lijstje) :(
N56JR zit namelijk een GTX 760 in. Nieuw te krijgen onder de 1000,- euro. Enige wat ik dan moet veranderen is het keyboard of zoals nu blindtypen.

http://www.cyberport.de/?DEEP=1C28-1QD&APID=6

[ Voor 11% gewijzigd door streafer op 19-02-2014 18:34 ]

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Acer Aspire V3-772G-747a8G75Mamm http://www.norrod.nl/zkb-...OSuq4362LwCFVDLtAodkQgAWQ is ook een optie.

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-11 02:59

auto660

1991 240 GL Brick

Misschien deze?
http://www.bto.eu/bto-x-book-15cl58.html

Hij is €999 en heeft:

- I7 4700MQ (quad core ipv de dualcore in de Asus)
- 8GB RAM
- GTX765M (10% beter dan de GTX760M)
- 15" Full HD scherm
- 1TB HDD

Hij komt voor die prijs alleen zonder Windows 7, maar misschien heb je nog een licentie liggen ;) Hij is niet zo slank maar dik is een ander woord, hij is met zijn 2.73 kilo net zo zwaar als die Asus van 2.7 kilo.

[ Voor 25% gewijzigd door auto660 op 19-02-2014 21:11 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Verwijderd

Ik heb van de week de door jou genoemde Dell Inspiron 17r met HD8870 gekocht (met 10% VIP korting) voor 764 euro, ik heb flink lopen rondkijken en gezocht maar ben van mening dat deze laptop een hele mooie prijs/kwaliteit verhouding heeft (en hele mooie specificaties)

Had ongeveer dezelfde eisen als jij maar wil ook fotobewerken. Sommige mensen vinden Dell maar niks maar in mijn eigen directe omgeving hoor ik alleen maar goede ervaringen...

• streafer
  • Niet online
Acer heeft mij nooit zo bekoord.. mede door de afwerking/bouwkwaliteit.
BTO ga ik zo nog even naar kijken, vaak hoor ik wel mindere geluiden over warmte afvoer of bouwkwaliteit.
Typ dit momenteel op een xxodd (clevo) en geluidsproductie is niet echt super... veel lawaai dus. Er zat wel veel gameperformance in mijn laptop.
Dell: Ik heb jaren prima op een Dell gewerkt en zelfs laats een vriend aangeraden. Hij is ook zeker ook goedkoop.
Samsung serie 7 chronos (hd8870 en quadcore etc.. ) is ook nog een optie maar ik betwijfel of die nog iets kan uitrichten met toekomstige spellen.

• NiGHtrAidEr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 18:14
Een echte gaming laptop ga je voor dat bedrag natuurlijk niet krijgen, maar met jouw budget zou mijn voorkeur uitgaan naar 1 van de onderstaande modellen:

Asus N56VV-S4069H
Asus N550JV-CN270H
Asus N550JV-CM135H
Asus N550JV-CM068H
Asus N750JV-T4090H

Uiteraard afhankelijk van wat je extra wensen precies zijn...
Ben zelf aan het kijken naar een gaming laptop en Asus komt er gewoon erg goed uit, BTO, Xnotebooks en MSI hebben na nader onderzoek voor mij afgedaan vanwege bouwkwaliteit en koelingsproblemen.
Lenovo Y510 idem met koeling.
Medion heeft voor mij afgedaan door de voornamelijk negatieve ervaringen met de klantenservice.
Dell is ook een optie, maar moeilijk te vergelijken hier in de pricewatch...

Denk dat de GT750M het beste is wat je in dat prijssegment kunt vinden (er zijn ook interessante modellen met AMD GPU, maar dan is de CPU die erbij hoort vaak een performance bottleneck).

[ Voor 37% gewijzigd door NiGHtrAidEr op 21-02-2014 11:31 . Reden: iets aangevuld ]

There are no stupid questions, just stupid people...

• streafer
  • Niet online
Ben het erg met je eens, denk alleen dat ik dan met een JR (gtx760) net wat sterker uit ben.
AMD zie ik eigenlijk niet echt als optie. De stappen binnen amd zijn nogal groot. 8870 is nog wel redelijk ( iets aan zwakke kant ) naar een 7970 die weer high end is en alleen voorkomt in hele dikke gaming laptop's.

Ik heb nu 2 opties
pricewatch: Samsung NP770Z7E-S01NL 2e hands voor 750,- Euro

Of

http://www.cyberport.de/a...ows-8-1C27-3M0_10892.html Voor 1100,- Kost me dan nog 30 euro om het keyboard/case te vervangen. ( er is ook een varient voor 970,- met dual core en dan ben ik 1000,- kwijt.

Met andere woorden
Is het 250,- euro waard om een nieuwe pc te kopen met gtx 760 en dual core
Moet ik 100,- euro meer uitgeven voor quadcore?

Of gewoon lekker een 2e hands ultrabook waar je ook wel spellen op kunt spelen?

Verwijderd

De Asus N56 waar je naar linkt heeft op die site heel andere specificaties dan wat jij zegt. i7 quadcore vs dualcore zoals jij zegt, nogal een verschil. Anyway, mijn visie? Koop een Asus N56..

• streafer
  • Niet online
Op die site zijn 3 uitvoeringen van de n56JR
1. dual core (950,- euro
2. Quad core (1100 euro)

Edit:
optie 2 was hetzelfde als optie 1 maar dan zonder korting..

[ Voor 44% gewijzigd door streafer op 21-02-2014 14:29 ]

Verwijderd

Ooh zo, nja ik kan het zo niet meer zien, maar als het i5U(lv) processoren zijn kun je denk ik wel beter meer betalen voor de quadcore..
Pagina: 1