Daar zaten we een factor miljoen naast
Uiteraard aangepast.
Overigens is het voor ons handiger als je het meldpunt gebruikt. Deze is te bereiken door op het specificatietabblad onderaan te klikken op Verbeter productgegevens, waarna je je melding kwijt kan
Overigens is het voor ons handiger als je het meldpunt gebruikt. Deze is te bereiken door op het specificatietabblad onderaan te klikken op Verbeter productgegevens, waarna je je melding kwijt kan
Oh daar had ik overheen gelezen, ik was meer gefocus op een link met een tekst als "correcties" ofzo.
Overigens verbeter je de gegevens niet (dat kan alleen de fabrikant
), je corrigeert ze
Overigens verbeter je de gegevens niet (dat kan alleen de fabrikant
Nou, ik vind een MTBF van 1.4 miljoen uur een hele verbetering tov 1,4 uur 
Het gaat ook niet om de gegevens van het product (want dat kan inderdaad niet), maar de gegevens van onze vermelding van het product in de database. Alleen dat past niet op die regel
Het gaat ook niet om de gegevens van het product (want dat kan inderdaad niet), maar de gegevens van onze vermelding van het product in de database. Alleen dat past niet op die regel
Heul welGlaanie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:57:

Pagina: 1