Toon posts:

Asus Maximus V Extreme goedkoop bij Bol.com

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb enkele dagen terug op bol.com een Asus Maximus V Extreme besteld. Ik zat op pricewatch even te kijken of er toevallig nieuwe moederborden met thunderbolt waren voor een goede prijs, en zag tot mijn verbazing dat dit moederbord erg goedkoop aangeboden staat bij bol.com (nu nog steeds mocht iemand interesse hebben).

Dit is toch het top of the line model van de vorige generatie. 109 Euro ipv ~380 is toch een koopje, al doe ik het vooral voor de thunderbolt. Het is alleen wel zo dat ik nu een andere processor en chassis nodig heb dan wat ik eigenlijk op het oog had, vanwege socket 1155 en e-atx form factor. Dat is geen probleem, want dan bestel ik gewoon andere onderdelen. Ik heb alleen toegezegd dat ik mijn huidige pc aan iemand anders zou geven volgende week, dus als ik nu vrijdag alles in huis heb kan ik over het weekend die pc's klaar maken.

Mijn vraag is nu vooral het volgende. Als een website als bol.com een product voor ver onder de prijs aanbiedt, mag ik dan ook aannemen dat ze dit gewoon leveren voor die prijs? Niet dat ze opeens zeggen dat het een fout in hun systeem is en ik meer mag betalen, of dat ze mijn product niet leveren. Dan zou het namelijk erg jammer zijn als ik andere componenten erbij koop dan ik oorspronkelijk van plan was om te kopen.

Op de website staat in de bestel status dat het op 20-02 verwacht wordt.

Excuses als dit op de verkeerde plaats gepost is, ik zou anders ook niet weten waar dit thuis hoort. De shopreviews geven mij hierover ook geen antwoord. Tevens kan ik me indenken dat de topic titel overkomt als verkapte reclame, maar in de regels staat dat je een geschikte titel moet gebruiken en ik zie niets dat stelt dat zoiets niet mag en het is geenszins zo bedoeld. Mocht ik hier iets fout gedaan hebben dan mag een moderator gerust mijn topic verplaatsen danwel de titel aanpassen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogaer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:41
Kan je ze niet gewoon mailen of bellen?
Denk dat ze je wel aangeven of de prijs ook correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 07:34
Niet het antwoord op je vraag maar ik bezit de MVE en ik kan het bord absoluut aanraden!
Zeer stabiel, alle mogelijke opties aanwezig met als enig nadeel dat het socket 1155 is.
(De meegeleverde Temperatuur kabel sensors die de Case Fans aansturen zijn echt top)

Voor dat geld; Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 20:24
Veel soorgelijke topics hier: Shopping Forum Pas als je een bevestiging van de prijs krijgt, heb je (eventueel) een poot om op te staan. Maar 70% korting lijkt me niet reëel, dus die ga je niet geleverd krijgen.

pricewatch: Asus Republic Of Gamers Maximus V Extreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zanac-ex schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:20:
Niet het antwoord op je vraag maar ik bezit de MVE en ik kan het bord absoluut aanraden!
Zeer stabiel, alle mogelijke opties aanwezig met als enig nadeel dat het socket 1155 is.
(De meegeleverde Temperatuur kabel sensors die de Case Fans aansturen zijn echt top)

Voor dat geld; Doen!
Dat dacht ik dus ook ja! :*)

Normaal zou ik zo'n moederbord niet kunnen betalen, maar voor deze prijs is het zelfs 50 euro goedkoper dan wat ik anders voor een moederbord betaald zou hebben. Daarom ben ik ook een beetje bang dat ik dalijk teleurgesteld word. Ik koop normaal gesproken niet zoveel online, dus ik weet niet precies hoe het allemaal zit. En om contact met bol op te nemen, ik neem aan dat een van hun help medewerkers er niets zinnigs over kan zeggen. Dat is gewoon mijn indruk over helpcenters in het algemeen. Dus vandaar dat ik hier vraag in het algemeen of iemand wel eens zo iets zwaar onder de normale prijs gekocht heeft.

Het is dat dit een grote site betreft. Ik heb jaren terug nog wel eens bijna op een phishing site iets gekocht, en vervolgens was de "ING pagina" een beetje vreemd. Was nog best goed nagemaakt ook, ze zullen er best wel wat mensen mee te grazen hebben gehad.

edit.
Miyamoto schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:25:
Veel soorgelijke topics hier: Shopping Forum Pas als je een bevestiging van de prijs krijgt, heb je (eventueel) een poot om op te staan. Maar 70% korting lijkt me niet reëel, dus die ga je niet geleverd krijgen.

pricewatch: Asus Republic Of Gamers Maximus V Extreme
Bevestiging van de prijs hoe moet ik dat zien, ik heb gewoon een email ontvangen dat het besteld is, geld is betaald. Op de website staat onder bestel status "wordt bewerkt" en een leverdatum voor donderdag. Bedoel je dat ik er pas op kan rekenen na dat er bericht komt dat het verzonden is?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heeft niets met techniek te maken.

Move PMG -> Shopping Forum

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is niet zo zinvol om een topic te openen voor mogelijke problemen of tegenslag met de bestelling. Echter, als het 70% onder de standaard prijs ligt, dan is het waarschijnlijk een prijsfout en daar voorzien de Algemene Voorwaarden meestal wel in.

Je kunt het proberen, maar reken nergens op. Je kunt in zat andere topics hier zien of het zinvol is, en of het redelijk en billijk is om toch levering te verwachten. Dit topic gaat echter op slot.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.