Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Wordpress] <span style=""> en image weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

• Bruce-TotalCare
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-05 13:21
Beste allemaal,

Voordat ik wat post probeer ik het eerst altijd even een antwoord te googelen, ik heb dus exact dezelfde vraag gevonden als die ik heb maar er stond helaas geen antwoord bij terwijl het 6 maanden geleden al gepost is. Dit was de post die er stond:

I've a question about integrating WordPress to my site. My site is snip. This is a site for a dance academy in Spain (Denia). I would like to make a News page to put latest news. In this News page I would like to show the latest 10 posts.

The code I'm using now is:

<div style="overflow: auto;">
<?php /* Start the Loop */ ?>
<?php while ( have_posts() ) : the_post(); ?>
<?php get_template_part( 'content', get_post_format() ); ?>
<?php endwhile; ?>
<?php twentyeleven_content_nav( 'nav-below' ); ?>
</div>
I copied this code from somewhere in the internet, but I have no idea how it works.

This code returns the latest articles, but I believe that this code returns all posts, not only the latest 10. It also gives the posibility of replying the post, but for the beginning I would like to get rid of this possibility. (It's a link with "Dejar una respuesta", that means "Replie this article" in Spanish.)

The way I would like to show the posts is:
- Picture
- Title (With author and date)
And is there a possibility to put css code on each element. For example: <span style="...">Title</span> or <span style="...">Post</span>

I hope there's a solution for this. (The site has to be finished tomorrow so I hope there's somebody who knows how to solve it...)

Thanks in advance!!

Mijn vraag is dus nu, ik heb een website met Wordpress als CMS er in geïntegreerd. Ik krijg nu wel posts te zien maar niet de <span style=""> en ook niet de image bij de post. Hoe krijg ik deze er wel bij in plaats van <p> Tekst </p> wat ik nu krijg.

Alvast super bedankt voor je eventuele hulp!

Vriendelijke groet,

Bruce

[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 17-02-2014 14:41 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Zit je afbeelding in de 'content' of betreft het de uitgelichte afbeelding?

Verder hebben we weinig aan het verhaaltje, liever zie ik een voorbeeld van je code.

• Bruce-TotalCare
TheNephilim schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:32:
Zit je afbeelding in de 'content' of betreft het de uitgelichte afbeelding?

Verder hebben we weinig aan het verhaaltje, liever zie ik een voorbeeld van je code.
Het zit dus zo, ik heb een website waar ik sommige dingen uit Wordpress wil halen zodat de toekomstige eigenaar van de website alles kan aanpassen. Nu kun je zogenaamde posts plaatsen op Wordpress en die dus met:
$posts = get_posts('numberposts=1&order=ASC&orderby=post_title');
foreach ($posts as $post) : setup_postdata( $post ); ?>
<?php the_title(); ?>
<?php the_excerpt(); ?>
<?php
endforeach;
?>

In je website zetten, maar de afbeelding in dat bericht komt er niet bij te staan en de span style ook niet maar alleen een paragraph met de tekst.

Is het zo duidelijk?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik heb geen ervaring met Wordpress, maar ik ga ervan uit dat wat er in je $posts zit nu puur alleen de tekst is. Je zult die tekst nog moeten stylen met CSS, als ik zoek op 'style wordpress posts' krijg ik aardig wat informatie over hoe dat zou moeten.

Rail Away!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 13:17
Bruce-TotalCare schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:53:
[...]

Het zit dus zo, ik heb een website waar ik sommige dingen uit Wordpress wil halen zodat de toekomstige eigenaar van de website alles kan aanpassen. Nu kun je zogenaamde posts plaatsen op Wordpress en die dus met:
$posts = get_posts('numberposts=1&order=ASC&orderby=post_title');
foreach ($posts as $post) : setup_postdata( $post ); ?>
<?php the_title(); ?>
<?php the_excerpt(); ?>

<?php
endforeach;
?>

In je website zetten, maar de afbeelding in dat bericht komt er niet bij te staan en de span style ook niet maar alleen een paragraph met de tekst.

Is het zo duidelijk?
Je roept de title en excerpt aan, rara waarom komt er geen image bij te staan? Misschien kun je voor de grap eens "Wordpress post loop" door Google gooien en dan wellicht uitbreiden met wat specifieke zoektermen?

https://codex.wordpress.o...erence/the_post_thumbnail

[ Voor 0% gewijzigd door FotW op 17-02-2014 14:35 . Reden: typo ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik vind het nog het meest bizar dat je iemand ander z'n probleem inclusief code hier post... Verwacht je dan een oplossing voor hem of voor jou? ;)

En waar verwacht je dat je probleem zit: clientside (WEB) of serverside (PRG)? Ik wil je toch even vragen je topicstart aan te passen met jouw probleem en code waarin je denkt dat het zit, wat je zelf hebt geprobeerd en waar je denkt dat je de oplossing moet vinden.

Toon je zelf niet meer inzet, dan kan ik niks anders dan je topic te sluiten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bruce-TotalCare
BtM909 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:44:
Ik vind het nog het meest bizar dat je iemand ander z'n probleem inclusief code hier post... Verwacht je dan een oplossing voor hem of voor jou? ;)

En waar verwacht je dat je probleem zit: clientside (WEB) of serverside (PRG)? Ik wil je toch even vragen je topicstart aan te passen met jouw probleem en code waarin je denkt dat het zit, wat je zelf hebt geprobeerd en waar je denkt dat je de oplossing moet vinden.

Toon je zelf niet meer inzet, dan kan ik niks anders dan je topic te sluiten.
Zijn probleem IS mijn probleem, als ik een antwoord zou hebben op zijn vraag zou mijn probleem op opgelost zijn :/
Ik verwoord het misschien wat anders maar het komt in principe op hetzelfde neer maar ik heb al een oplossing gekregen van iemand doormiddel van een linkje wat ik helaas zelf niet had gevonden.

Bedankt nog in ieder geval

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gaat het om het linkje van FotW? Of een ander linkje. Misschien wel handig om dat linkje dan ook hier te posten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Bruce-TotalCare
BtM909 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:05:
Gaat het om het linkje van FotW? Of een ander linkje. Misschien wel handig om dat linkje dan ook hier te posten.
Dat linkje is niet eens nodig, het is een heel eenvoudig vraagje naar mijn mening over Wordpress intergreren waar deze persoon dus exact hetzelfde tegenaan liep. Het was zo simpel geformuleerd dat ik dacht dat is precies wat ik zoek. Er stond helaas geen antwoord onder op forum van Wordpress en ik kon het helaas ook niet vinden op Google. Ik dacht laat ik het even op Tweakers proberen. Maar het is al opgelost dus sluit dit topic maar. d:)b

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je leest ook niet eens :/

Ik reageer op je directe post waarbij je zegt:
maar ik heb al een oplossing gekregen van iemand doormiddel van een linkje wat ik helaas zelf niet had gevonden.
WELK linkje is dat dan? Het is wel zo netjes om een oplossing ook te posten en niet alleen maar te verwachten dat je een vraag dumpt en een antwoord krijgt ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bruce-TotalCare schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:09:
[...]

Dat linkje is niet eens nodig, het is een heel eenvoudig vraagje naar mijn mening over Wordpress intergreren waar deze persoon dus exact hetzelfde tegenaan liep. Het was zo simpel geformuleerd dat ik dacht dat is precies wat ik zoek. Er stond helaas geen antwoord onder op forum van Wordpress en ik kon het helaas ook niet vinden op Google. Ik dacht laat ik het even op Tweakers proberen. Maar het is al opgelost dus sluit dit topic maar. d:)b
Fijn. Je was in de eerste instantie dus al te lam om je eigen probleem in het Nederlands op te schrijven en dumpte dus maar andermans vraag in het Engels en nu je een oplossing voor je probleem hebt wil je het niet delen dus heeft niemand anders later nog iets aan je topic. Fijne instelling, bedankt. Ik ga je topic inderdaad sluiten, maar puur vanwege die insteek en niet omdat je je probleem opgelost hebt...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.