Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:01
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone voor mijn vrouw.
Ze is nu in bezit van een Galaxy s2 (i9100) en deze vind ze te traag worden ook is ze de Samsung schil helemaal zat.
Zelf heb ik een Lumia 920 wat ze ook een mooi toestel vind met als sterke punt de camera.
ze is alleen bang dat ze wat fotobewerking applicaties (Bright Camera) gaat missen en niet kan wennen aan WP.
Dit zijn de criteria.
- Maximaal 250€
- Het toestel moet een stuk sneller zijn dan de S2
- Het toestel moet een goede camera hebben.
- Het toestel mag tweedehands zijn.
- Het mag geen Samsung meer worden.
- Minimaal 4,2 en maximaal 5,0 inch
- Spelletjes zijn niet belangrijk

Zelf hebben we natuurlijk ook gezocht en we kwamen tot deze toestellen.
- De Sony Xperia Z( tweedehands)
- Huawei P6
- Nexus 4 ( camera wat minder )
- Lumia 920
- Xperia SP

Hebben jullie misschien Tips?

[ Voor 4% gewijzigd door rjn27 op 17-02-2014 12:59 ]

Verwijderd

Heb je de Blackberry Z10 ook overwogen? voldoet aan alle eisen en is met de cashback nu te krijgen voor 137 euro bij Wehkamp. Het app aanbod is geen probleem gezien de android runtime die ingebouwd is. Zit zelf ook te overwegen om dit als mijn volgende toestel te kopen.

• rjn27
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:28:
Heb je de Blackberry Z10 ook overwogen? voldoet aan alle eisen en is met de cashback nu te krijgen voor 137 euro bij Wehkamp. Het app aanbod is geen probleem gezien de android runtime die ingebouwd is. Zit zelf ook te overwegen om dit als mijn volgende toestel te kopen.
Heb ik ook naar gekeken maar worden dan echt alle Playstore apps ondersteund, en hoe zit dat met de google apps bv.
En blijft blackberry deze telefoon wel ondersteunen de komende tijd het gaat geloof ik niet al te goed met dit bedrijf.
zal deze telefoon zeker in overweging nemen.

Verwijderd

rjn27 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:38:
[...]

Heb ik ook naar gekeken maar worden dan echt alle Playstore apps ondersteund, en hoe zit dat met de google apps bv.
En blijft blackberry deze telefoon wel ondersteunen de komende tijd het gaat geloof ik niet al te goed met dit bedrijf.
zal deze telefoon zeker in overweging nemen.
De google apps zijn met wat werk werkend te krijgen (google play services zijn daarvoor nodig en met een beetje werk zijn die werkend te krijgen) en zodra je de google play services werkend krijgt worden alle google play store apps (mits het werkt op de hardware uiteraard, maar dat is van toepassing op elk toestel) voor zover ik weet werkend.

• rjn27
Nou het is de Huawei P6 geworden hopen dat dit de juiste keuze is.

Verwijderd

Ook een goede keuze. Veel plezier met je nieuwe telefoon. :)
Pagina: 1