Configuren ThermalTake eSports Black Element gaming muis

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik heb onlangs een ThermalTake eSports Black Element gaming muis aangeschaft.
Deze muis beschikt naast de 2 hoofd buttons, nog 7 andere buttons.

Deze overige 7 buttons wil ik kunnen configureren naar bepaalde toetsen op je keyboard, echter weet ik niet op welke wijze deze de andere buttons krijg geconfigureerd. Immers in de setup menu van de TT eSports Black Element muis heb enkel de keuze tussen Macro aanmaken en vaste buttons zoals dpi up/dpi down, vorige pagina, volgende pagina etc.

Bij mijn vorige muizen (Razer Diamondback en Roccat Kone+) kon ik een "Assign a Key" of "set a single keystroke" selecteren. Deze muis wil ik enkel gebruiken voor firstpersonshooter games, dus ik wil geen enkele vertraging tussen de klik van de button en het uitvoeren van de opdracht.

Weet iemand hoe ik toetsen (sinlge key) kan aanmaken met deze muis, zonder gebruik te hoeven maken van macro's?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:43

BM

Moderator Spielerij
Dat kan prima in Gamingmuizen [Deel 2]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.