Hallo beste Tweakers,
Mijn huidige gaming-pc heb ik nu voor een paar jaartjes, en ik merk langzamerhand dat de meer intensieve games van deze generatie steeds moeilijker draaien. Vandaar dat ik mijn systeem graag wil upgraden, en jullie grote hierbij graag wil lenen. Waar mij het voornamelijk om gaat is of alle hardware die ik heb uitgekozen ook echt met elkaar kan werken, en of er nog goedkopere/betere opties op de markt zijn.
Wat wil je bereiken?
Dat intensieve games zoals Titanfall, DayZ SA, BF4 etc met een goede fps speelbaar zijn, zonder al te veel grapical goodness te verliezen.
Wat mag het gaan kosten?
Ongeveer 500-600 euro.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik zal de computer voornamelijk voor games gebruiken, en daarnaast ook internet-surfen. Omgeving.. mijn slaapkamer.
Ik zal allereerst mijn huidige hardware opgeven, zodat jullie kunnen kijken of er iets is wat misschien nog wel mee kan of niet. Tevens wil ik wel deze behuizing behouden, omdat deze volgens mij nog gewoon mee-kan, en alle nieuwe hardware makkelijk kan passen.
En hier is de hardware die ik samen met een vriend heb bekeken en uitgekozen. Graag hier jullie mening op!
Mijn huidige gaming-pc heb ik nu voor een paar jaartjes, en ik merk langzamerhand dat de meer intensieve games van deze generatie steeds moeilijker draaien. Vandaar dat ik mijn systeem graag wil upgraden, en jullie grote hierbij graag wil lenen. Waar mij het voornamelijk om gaat is of alle hardware die ik heb uitgekozen ook echt met elkaar kan werken, en of er nog goedkopere/betere opties op de markt zijn.
Wat wil je bereiken?
Dat intensieve games zoals Titanfall, DayZ SA, BF4 etc met een goede fps speelbaar zijn, zonder al te veel grapical goodness te verliezen.
Wat mag het gaan kosten?
Ongeveer 500-600 euro.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik zal de computer voornamelijk voor games gebruiken, en daarnaast ook internet-surfen. Omgeving.. mijn slaapkamer.
Ik zal allereerst mijn huidige hardware opgeven, zodat jullie kunnen kijken of er iets is wat misschien nog wel mee kan of niet. Tevens wil ik wel deze behuizing behouden, omdat deze volgens mij nog gewoon mee-kan, en alle nieuwe hardware makkelijk kan passen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-3670 Black Edition | € 63,42 | € 63,42 |
| 1 | Gigabyte GA-A55M-DS2 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | XFX Radeon HD 7770 Black Edition | € 129,- | € 129,- |
| 1 | MS-Tech CA-0280 Frozen Longhorn | € 49,11 | € 49,11 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 290,48 | |
En hier is de hardware die ik samen met een vriend heb bekeken en uitgekozen. Graag hier jullie mening op!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-HD3 | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G Battlefield 4 | € 209,70 | € 209,70 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 60,94 | € 60,94 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 523,57 | |