Waarom moeten bezoekers zoals ik toch steeds weer een nieuwe user aanmaken om te kunnen posten? Daardoor gaat de kwaliteit van de posts wel omlaag en echt bannen kan toch niet. Is het dan echt ZO erg? pppfff....
Groetjes.
Groetjes.
Saved by the buoyancy of citrus
minimaal al z'n kloontjes dusOp vrijdag 08 juni 2001 16:56 schreef Cyphax het volgende:
Gezeik met die crap?
Welke users hebben dit nog meer dan, aangezien je het heel mooi in meervoud formuleert...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Euh... Misschien omdat users zoals jij zich niet weten te gedragen, en daarom gebanned worden, en niet begrijpen dat ze niet meer welkom zijn ? Dat is namelijk de reden dat je een ban krijgt.Op vrijdag 08 juni 2001 16:52 schreef Yushie het volgende:
Waarom moeten bezoekers zoals ik toch steeds weer een nieuwe user aanmaken om te kunnen posten? Daardoor gaat de kwaliteit van de posts wel omlaag en echt bannen kan toch niet. Is het dan echt ZO erg? pppfff....
Groetjes.
Aannames zijn fataal.
LOLOp vrijdag 08 juni 2001 17:32 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Geeft eens een definitie van jezelf, dan weet ik wat beter wat je bedoelt.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq