Hallo Tweakers,
Ik ben op zoek naar een upgrade voor onderstaand systeem.
Ik speel graag World of Warcraft en kijk veel series en films via mijn pc. Ik wil voornamelijk upgraden omdat ik merk dat bij intensieve gamesessies mijn fps verlaagt naar 10-20 fps. Dat is niet acceptabel.
Daarnaast ga ik hem aankomend jaar ook weer gebruiken voor een studie.
Wat raden jullie aan?
Kan ik van de onderdelen die ik vervang een kastje maken wat ik naast mijn tv (Philips 47 inch uit 2013) zet waar ik ook mooi mijn films en series mee af kan spelen?
Ik ben niet echt budget gebonden, dus alle mogelijkheden zijn welkom. Ben gewoon benieuwd wat er nog van deze oude vriend te maken is. Hoe lager de kosten hoe beter natuurlijk!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groeten Peter
Ik ben op zoek naar een upgrade voor onderstaand systeem.
Ik speel graag World of Warcraft en kijk veel series en films via mijn pc. Ik wil voornamelijk upgraden omdat ik merk dat bij intensieve gamesessies mijn fps verlaagt naar 10-20 fps. Dat is niet acceptabel.
Daarnaast ga ik hem aankomend jaar ook weer gebruiken voor een studie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M4A78-EM | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club3D HD4890 Superclocked Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Gladiator 600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair HX450W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat raden jullie aan?
Kan ik van de onderdelen die ik vervang een kastje maken wat ik naast mijn tv (Philips 47 inch uit 2013) zet waar ik ook mooi mijn films en series mee af kan spelen?
Ik ben niet echt budget gebonden, dus alle mogelijkheden zijn welkom. Ben gewoon benieuwd wat er nog van deze oude vriend te maken is. Hoe lager de kosten hoe beter natuurlijk!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groeten Peter