Ik ben sinds kort de eigenaar van een sonos play 1 en ik wil hier in de toekomst graag gebruik van gaan maken met een mediacenter. Nu lijkt mij de chromecast erg mooi maar ik weet niet of ik die zou kunnen gebruiken in combinatie met mijn sonos. Zou het mogelijk zijn om je chromecast zo te tweaken of eventueel er iets voor te maken dat deze zijn geluid output naar de sonos terwijl de video output wel naar de tv wordt gestuurd?
Dat gaat waarschijnlijk geen feest worden met een play1. Via het netwerk is de delay gewoon te groot volgens mij, iig dat is mijn ervaring.
Een Sonos met direct input is dan misschien een betere gok? Ik geloof dat alleen de play 5 en de play bar dat hebben, die laatste is er speciaal voor gemaakt (met ook digital in enzo)
Een Sonos met direct input is dan misschien een betere gok? Ik geloof dat alleen de play 5 en de play bar dat hebben, die laatste is er speciaal voor gemaakt (met ook digital in enzo)
sig
Hmm dat is jammer, maar het is wel mogelijk dus?EnnaN schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:45:
Dat gaat waarschijnlijk geen feest worden met een play1. Via het netwerk is de delay gewoon te groot volgens mij, iig dat is mijn ervaring.
Ja de playbar heb ik ook al naar gekeken maar die vind ik voor nu nog wat prijzig. Zou dat trouwens ook betekenen dat wanneer je wel een playbar hebt het geluid alleen uit de bar komt en je alsnog geen stereo hebt?EnnaN schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:45:
De Playbar is een 3.0 speakerbar. Als je deze met een optische kabel aansluit op een tv zou dit geen problemen moeten opleveren icm de Chromecast denk ik zo.