Hey tweakers,
Ik heb al een tijdje last van rare suggesties die ik op elke website krijg.
Doordat dit erg irritant werd zocht ik naar de oorzaak hiervan. Dit bleek te komen door "Pirrit Suggestor".
In eerste instantie leek het alleen om een extensie in chrome/firefox te zijn. Na het verwijderen bleven dat suggesties een tijdje weg.
Nu heb ik voor de zekerheid gekeken of er nog iets van overgebleven was. Ik kom Pirrit Suggestor weer tegen in mijn programma's en services. Het programma vind ik niet terug in "Uninstall a program".

Ik heb allerlei programma's geprobeerd zoals: CCleaner en MalwareBytes, maar zonder resultaat.
Onder ProgramFiles x86 staat een "pirrit" map die niet te verwijderen is.

Ik hoor graag snel van jullie (want ik ben hier niet echt gerust op).
(Ik gebruik windows 7 ultimate).
Groet,
Mast
Ik heb al een tijdje last van rare suggesties die ik op elke website krijg.
Doordat dit erg irritant werd zocht ik naar de oorzaak hiervan. Dit bleek te komen door "Pirrit Suggestor".
In eerste instantie leek het alleen om een extensie in chrome/firefox te zijn. Na het verwijderen bleven dat suggesties een tijdje weg.
Nu heb ik voor de zekerheid gekeken of er nog iets van overgebleven was. Ik kom Pirrit Suggestor weer tegen in mijn programma's en services. Het programma vind ik niet terug in "Uninstall a program".

Ik heb allerlei programma's geprobeerd zoals: CCleaner en MalwareBytes, maar zonder resultaat.
Onder ProgramFiles x86 staat een "pirrit" map die niet te verwijderen is.

Ik hoor graag snel van jullie (want ik ben hier niet echt gerust op).
(Ik gebruik windows 7 ultimate).
Groet,
Mast