Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Teamviewer Business licentie en All-In-One run only

Pagina: 1
Acties:

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:53
All,

De support van Teamviewer begrijpt me niet, ik heb ze aan de telefoon gehad en uitgelegd wat ik wil, maar het komt niet over.

Zijn er Tweakers die ervaring hebben met Teamviewer Business?

Je mag bij die licentie maar op 1 PC de All-In-One software installeren met de license-key.
Duidelijk.
Maar je kan de All-In-One software ook executen zonder te installeren en zo de ene keer op de ene plek werken en PC's overnemen en de andere keer op een andere plek wat PC's overnemen.

Is er iemand in de zaal die kan verifieren of dat kan met de business license?

Gr,
Arjan.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dus om een installatie/executable versie op bijvoorbeeld een USB-stick te zetten en zo steeds uit te voeren met jouw eigen licentie gekoppeld? Begrijp ik dat goed?

Dat gaat inderdaad niet. Het uitvoeren gaat wel, maar je licentie is er vervolgens niet aan gekoppeld (dus gebruik je de gratis editie). Die licentie is gekoppeld aan jouw werkstation, en verhuist op momenten dat je de licentie elders gaat activeren.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:57

InFamous

excommunicado

Bij Teamviewer heb je 2 opties, 1 is installeren op de computer en 2 is uitvoeren zonder installatie. Ik denk dat de TS bedoeld, dat hij IPV installeren, voor uitvoeren kiest en zijn licentie dan meeneemt als hij deze weer afsluit.

Formerly known as Ragdoll

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ah! Ik weet van de 2 opties, maar mij valt nu 1 minuut geleden voor het eerst pas op dat bij de start ook wordt gevraagd om het soort gebruik (personal/company/both) van TV.

TS; Op het werk gebruik ik de corporate licentie. Ik kan dus niet een zelfde situatie nabootsen voor je. En wat dat betreft kan ik nu ineens ook geen sluitend antwoord meer geven op je vraag, sorry :>

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat staat er precies in de licentievoorwaarden? Daar gaat het uiteindelijk om.
Is dat www.teamviewer.com/nl/company/eula.aspx?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:14
Je kunt de software maar op 1 werkstation activeren. Vervolgens heb je een beperkt aantal migraties / heractivaties in je licentie (ik dacht een stuk of 9).

Als je de tweede pc activeert, zal dit dus ten koste gaan van een activatie. Ik weet niet of de eerste hiermee ook automatisch vervalt.

Ik heb wel meegemaakt dat de activatie vervalt door een oudere versie te starten (niet eens te installeren). Ook wel een paar keer 'spontaan' teruggezet naar een gratis licentie. Dit is in overleg met de supportdesk wel weer opgelost (activaties zijn gereset).

Het is een beetje afhankelijk van hoe je wilt werken: ik kan op mijn tweede pc die ik vrij weinig gebruik prima TeamViewer gebruiken en remote servers overnemen die in mijn adressenlijst staan, zonder een tijdslimiet. Ik krijg alleen wel aan beide kanten een popup na afsluiten van de sessie.

Maak je echter regelmatig gebruik van dit tweede werkstation dan zou ik daar gewoon een AddOn voor aanschaffen, de meerprijs valt best mee (20% van de oorspronkelijke licentie).

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
Het is geen antwoord op je vraag, en wellicht heb je je ingelezen in alternatieven, maar juist vanwege flexplekken konden wij niet met teamviewer blijven werken. Daarom zijn wij overgestapt naar Screenconnect, werkt vooralsnog naar behoren. Sommige zaken heeft Teamviewer wat beter uitgewerkt, maar het bevalt prima. Je kunt het vanaf iedere laptop/telefoon gebruiken.

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:53
Dank allen, het is me duidelijk.
Ik heb TeamViewer Business gekocht en als ik niet achter mijn PC zit, dan connect in naar mijn PC middels Remote Utilities om van daaruit TeamViewer te starten.
Wellicht binnenkort eens kijken voor een upgrade naar TeamViewer Premium.
Pagina: 1