Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
voornamelijk gamen en internetbrowseren, games zoals league of legends, dayz, civilization, rome total war 2, arma 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil dat ik met de kast en alles daarin op ongeveer rond de 900 euro uitkom, dit is dus zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
niks behalve mijn scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb dit op basis van de bestbuy guide opgesteld, ik zou graag nog wat dingen veranderen zodat het rond 900 euro uitkomt. ik zat te denken bijvoorbeeld aan de processor koeler aangezien ik niet van plan ben om te gaan overklokken. overigens heb ik de ssd van de bestbuy guide er uit gehaalt omdat deze best duur was, is dit slim?, of zal ik er toch een (goedkopere) in doen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
intel processor verder niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
meeste bang for buck, geluidsniveau maakt niet veel uit.
voornamelijk gamen en internetbrowseren, games zoals league of legends, dayz, civilization, rome total war 2, arma 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil dat ik met de kast en alles daarin op ongeveer rond de 900 euro uitkom, dit is dus zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
niks behalve mijn scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb dit op basis van de bestbuy guide opgesteld, ik zou graag nog wat dingen veranderen zodat het rond 900 euro uitkomt. ik zat te denken bijvoorbeeld aan de processor koeler aangezien ik niet van plan ben om te gaan overklokken. overigens heb ik de ssd van de bestbuy guide er uit gehaalt omdat deze best duur was, is dit slim?, of zal ik er toch een (goedkopere) in doen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Asus Z87-A | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 390,- | € 390,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,30 | € 36,30 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 62,04 | € 62,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 989,64 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
intel processor verder niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
meeste bang for buck, geluidsniveau maakt niet veel uit.