Diefstalbeveiliging zit nog in jas, en nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Ik ben geen dief, dat voorop gesteld. Ik heb gewoon in een normale winkel van MEN_AT_WORK in Zeist een jas gekocht. Nu ben ik thuis (in Groningen) en zie ik dat de diefstalbeveiliging er nog in zit. Rare is, het alarm is niet afgegaan toen ik de winkel uit liep na betaald te hebben. Maar goed, wat nu? Ik ben natuurlijk te ongeduldig om ergens komende tijd te maken om langs het lokale filiaal van MEN_AT_WORK te gaan en ze de bon te tonen en vriendelijk te vragen het ding te verwijderen. Dus is mijn vraag, wat kan ik zelf doen om dat ding eraf te krijgen?

Dit is hem: https://twitter.com/zneekes/status/435063808135266304

Ik ben zelf wat met magneten en schroevendraaiers in de weer geweest, maar dat heeft nog geen verder effect gehad dan dat het ding beschadigd is. Ik kan natuurlijk met hamers en tangen aan de gang, maar ik ben bang de jas te vernielen. En op magneten lijkt het hele ding ook niet te reageren. Iemand tips? Of wordt het gewoon een trip naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 20:29
Even langs de winkel gaan zal denk ik minder tijd en geld kosten dan van alles zelf gaan proberen. Die dingen zijn ervoor gemaakt dat je ze niet zomaar eraf kunt krijgen, anders zouden ze niet heel veel effect hebben :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij zit er ook weleens inkt in die dingen, zodat je je jas (inderdaad) vernielt als de beveiliging wordt gesloopt. Naar de winkel lijkt me toch echt de beste optie. Bij franchises kan het soms trouwens zijn dat ze niet overal dezelfde systemen gebruiken, dus het hoeft niet zo te zijn dat je in het Groningse filiaal ook de Zeistse beveiliging eraf kunt krijgen. Met wat pech moet je terug naar Zeist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daat ga je hier dus geen hulp mee krijgen, gewoon terug nasr de winkel :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.