Dag mensen ik heb een wenslijstje samengesteld voor een computer die ik misschien wil kopen.
Ik heb alleen gelezen in een aantal reviews dat de koeler erg groot is, maar hij wel in de kast past. De setup die hierbij werd beschreven was met een ATX mobo, en aangezien ik MicroATX mobo heb gekozen vraag ik mij af of dit alsnog gaat passen. Als het echt nodig ik wil ik best een ATX kopen, maar deze heeft mijn voorkeur vanwege de lage prijs.
Zalman CNPS12X is de koeler die ik graag wil gebruiken
Zalman Z11 Plus is de kast die ik graag wil gebruiken
ASRock B85M Pro4 is het moederboard
Mijn vraag is dus of het gaat passen, of hoe ik hier achter kan komen.
Ik heb namelijk geen idee of de processor op een MicroATX op een andere x/y positie komt te zitten dan bij een ATX.
Groet,
Mike
Ik heb alleen gelezen in een aantal reviews dat de koeler erg groot is, maar hij wel in de kast past. De setup die hierbij werd beschreven was met een ATX mobo, en aangezien ik MicroATX mobo heb gekozen vraag ik mij af of dit alsnog gaat passen. Als het echt nodig ik wil ik best een ATX kopen, maar deze heeft mijn voorkeur vanwege de lage prijs.
Zalman CNPS12X is de koeler die ik graag wil gebruiken
Zalman Z11 Plus is de kast die ik graag wil gebruiken
ASRock B85M Pro4 is het moederboard
Mijn vraag is dus of het gaat passen, of hoe ik hier achter kan komen.
Ik heb namelijk geen idee of de processor op een MicroATX op een andere x/y positie komt te zitten dan bij een ATX.
Groet,
Mike