Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is een goede laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik ben hier waarschijnlijk één van de weinige vrouwen haha. Maar ik zoek een goede laptop en mijn broertje zei dat ik dat dan maar hier moet vragen. Ik snap werkelijk helemaal niks van al die specificaties enzo.
Wat ik wel weet:
ik zoek een laptop waarvan de batterij lang mee gaat en ja hij moet gewoon lang meegaan haha

Kan iemand mij een beetje helpen?

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:57
reviews: Laptop Best Buy Guide: februari 2014

lees dit maar eens door, weet je al genoeg denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! maar ik wil graag een bekend merk dat ik in de winkel kan kopen

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:46

Zalmanman

So long,

Een laptop die lang mee gaat en een lang meegaande laptop kan best een Dell uit '02 zijn met een nieuwe accu - maar daar zit je niet op te wachten denk ik :+
Wat wil je er eigenlijk mee doen? Hoeveel wil je eraan uitgeven? Ergo, dit.

and thanks for all the fish.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon de basic dingen; words, internet(moet wel snel gaan allemaal). Ik hoef niet echt speciale dingen ofzo. En het moet wel een groot geheugen zijn. Ik denk dat ik er maximaal 600 euro er aan uit wil geven

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Kijk, je kan natuurlijk een laptop bij de één of andere fysieke winkel halen, maar wil je dat wel? De meeste internetshopw hebben meer bang for the buck laptops. Als je een shop niet vertrouwt kan je altijd hier nog kijken.
Zo heb je hier al een hele mooie Dell. Zelf zweer ik bij 15,6" voor Word en dergelijken.

Kijk anders hier eens goed rond. Asus en Lenovo laptops staan bekend om hun kwaliteit - Acer blijf ik liever bij weg. Het is gewoon een selectie van laptops die sowieso wel aan jouw wensen voldoen zullen, als ik het zo lees.

[ Voor 5% gewijzigd door Zalmanman op 16-02-2014 16:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt! ik zal ik gaan lezen

Verwijderd

Topicstarter
Dell is een merk waar over het algeen weinig problemen mee zijn toch?

Verwijderd

Topicstarter
6-cel lithium-ion batterij (65 W/u)

Wat betekent dit? staat hierin hoe lang die meegaat?
Sorry ben echt een leek op dit gebied haha

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Hmhm, wij hebben hier twee Dells staan die al tijden meegaan en ze werken nog altijd. Net een nieuwe Dell voor de moeders besteld, dus dat zit wel goed. Hun levertijden kunnen nogal variabel zijn, trouwens.

Wat betreft de batterij:
- Hij bestaat uit 6 cellen (niet zo belangrijk)
- Hij is opgebouwd uit een systeem met lithium-ionen in plaats van nikkel-metaalhydride (ook niet belangrijk).
- Hij levert 65 W/u. Kijk, dat is wel belangrijk. Dit geeft aan hoeveel stroom de accu kan leveren. Over het algemeen geldt dat een grotere lading (meer Watt per uur: W/u) voor een langere werktijd zorgt. Zo is mijn consumenten-Asus uitgerust met een 42 (oid) W/u en een professionele laptop met een 88 (oid) W/u accu. Ergo: professionele accu gaat significant veel langer mee dan de consumentenlaptop accu. Overigens koop je zo een nieuwe met een grotere lading, no problemo.

Ohja, meerdere posts onder elkaar is niet nodig. Daar is de Wijzig knop voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Zalmanman op 16-02-2014 16:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zalmanman schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:36:
Hmhm, wij hebben hier twee Dells staan die al tijden meegaan en ze werken nog altijd. Net een nieuwe Dell voor de moeders besteld, dus dat zit wel goed. Hun levertijden kunnen nogal variabel zijn, trouwens.

Wat betreft de batterij:
- Hij bestaat uit 6 cellen (niet zo belangrijk)
- Hij is opgebouwd uit een systeem met lithium-ionen in plaats van nikkel-metaalhydride (ook niet belangrijk).
- Hij levert 65 W/u. Kijk, dat is wel belangrijk. Dit geeft aan hoeveel stroom de accu kan leveren. Over het algemeen geldt dat een grotere lading (meer Watt per uur: W/u) voor een langere werktijd zorgt. Zo is mijn consumenten-Asus uitgerust met een 42 (oid) W/u en een professionele laptop met een 88 (oid) W/u accu. Ergo: professionele accu gaat significant veel langer mee dan de consumentenlaptop accu. Overigens koop je zo een nieuwe met een grotere lading, no problemo.

Ohja, meerdere posts onder elkaar is niet nodig. Daar is de Wijzig knop voor.
Sorry :$

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Ook reviews zoeken, zodat je weet hoe lang bijv de batterij meegaat, en of er andere problemen zijn.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 23:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies van een laptop, dus naar Laptop Aankoopadvies ;)
Pagina: 1