Hay Day![]() InleidingHay day is een boerderijspel voor Android en iOS dat je je eigen boerderij laat bouwen, allerlei gewassen, en groente laat verbouwen maar ook dieren verzorgen. Naarmate je verder in het spel komt komen er steeds meer soorten producten. Ook komen er allerlei nieuwe productie gebouwen zoals een sapmachine, een jammaker, een juwelier en een netmaker om makkelijker te kunnen vissen. Het spel is helemaal gratis en er is ook geen irritante reclameMet de laatste update is het ook mogelijk om een zogenaamd buurthuis op te richten. Zo kan je vrienden met het spel uitnodigen en er vervolgens mee chatten via de buurtchat. Ook kan je aan buurtgenoten producten vragen waar je wanhopig naar op zoek ben. Voor Tweakers heb ik een buurthuis opgericht waar iedere Tweaker zich kan aanmelden. Links |
Welke tweakers spelen allemaal Hay Day? Hoe komen jullie aan grond aktes om te uit te breiden? Discussieer in dit topic mee en sluit je aan bij mijn Tweakers buurthuis.
Als er meer belangstelling voor Hay Day is wil ik dit topic wel verder uitbreiden.