[Android/iOS] Hay day

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:14

Hay Day

Afbeeldingslocatie: http://a1.mzstatic.com/eu/r30/Purple/v4/34/fc/37/34fc37ed-bacc-e419-3af1-b1833559dbf0/screen568x568.jpeg

Inleiding

Hay day is een boerderijspel voor Android en iOS dat je je eigen boerderij laat bouwen, allerlei gewassen, en groente laat verbouwen maar ook dieren verzorgen. Naarmate je verder in het spel komt komen er steeds meer soorten producten. Ook komen er allerlei nieuwe productie gebouwen zoals een sapmachine, een jammaker, een juwelier en een netmaker om makkelijker te kunnen vissen. Het spel is helemaal gratis en er is ook geen irritante reclame _/-\o_ . Wel laat het spel je verleiden om met echt geld Hay Day geld of diamanten te kopen maar met (heel) veel geduld is dit zeker niet nodig.

Met de laatste update is het ook mogelijk om een zogenaamd buurthuis op te richten. Zo kan je vrienden met het spel uitnodigen en er vervolgens mee chatten via de buurtchat. Ook kan je aan buurtgenoten producten vragen waar je wanhopig naar op zoek ben. Voor Tweakers heb ik een buurthuis opgericht waar iedere Tweaker zich kan aanmelden.

Links

Welke tweakers spelen allemaal Hay Day? Hoe komen jullie aan grond aktes om te uit te breiden? Discussieer in dit topic mee en sluit je aan bij mijn Tweakers buurthuis.

Als er meer belangstelling voor Hay Day is wil ik dit topic wel verder uitbreiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:40
Grappig verslavend spelletje.

die grond aktes zijn bij mij het probleem niet. Wel de (voorzitters)hamers.. Maar zo heeft iedere speler zijn eigen tekort aan belangrijke goederen.. Ik denk dat dat ook een beetje de opzet van de makers is om je hand wat meer richting credit card te krijgen.. ;)

Helaas geen tijd om druk te zoeken op de markt naar de juiste goederen. Dus dan maar het doen met de ruimte die ik ter beschikking heb. En vooralsnog is dat voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 22:09
Dankzij een paar dagen ziektewet vorig jaar dit spel gaan spelen naast Clash of Clans. Supercell denkt haar spelletjes erg leuk uit moet ik zeggen.

Sinds de laatste update zijn er buurten beschikbaar, toch zie ik hier de meerwaarde nog niet helemaal van in.

[ Voor 0% gewijzigd door TMPJ op 19-02-2014 08:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:14
De meerwaarde van de buurten is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Tenzij je met een aantal goede vrienden inderderdaad in een buurt zit en echt samenwerkt.

Ik heb ook regelmatig het idee dat Hay Day weet wat jij zoekt en dan express deze zaken verbergt. Het gebeurt mij bijvoorbeeld regelmatig dat ik bijvoorbeeld nog net een schroef nodig heb en deze dan dagen niet vind terwijl ik ze daarvoor regelmatig tegenkwam. Zal wel toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

Ik heb deze game gisteren ontdekt en het is awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:32

JSchut

.....

zeezuiper schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 07:36:
De meerwaarde van de buurten is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Tenzij je met een aantal goede vrienden inderderdaad in een buurt zit en echt samenwerkt.

Ik heb ook regelmatig het idee dat Hay Day weet wat jij zoekt en dan express deze zaken verbergt. Het gebeurt mij bijvoorbeeld regelmatig dat ik bijvoorbeeld nog net een schroef nodig heb en deze dan dagen niet vind terwijl ik ze daarvoor regelmatig tegenkwam. Zal wel toeval zijn.
Dit gebeurd ook.

Elke farm heeft van zowel BEM (schuur uitbreiding), SEM (silo uitbreiding) als LEM (land uitbreiding) 1 van de 3 items een tekort. Deze items vindt je ook maar zelden in de krant. Je komt ze wat regelmatiger tegen wanneer je willekeurige advertenties opent en mensen die items ook toevallig verkopen.

Een soort zelfde situatie heb je met de verschillende crops. Als je bijna al je aardappelen, bramen etc op maakt. Dan vindt je deze ook bijna niet in de krant.

Via het hay day forum kun je wel afspreken met mensen om te traden. Zo kan je bijvoorbeeld je overschot bouten met iemand ruilen tegen planken, omdat iemand anders precies in de omgekeerde situatie zit.

Mochten mensen het leuk vinden kunnen ze me toevoegen op GC: UncleHessie. (level 46 atm)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Meld!

Level 37 momenteel en ik speel het met mijn vrouw en schoonvader. Dat maakt het zoeken naar resources and het vullen van boten ook een stuk makkelijker overigens. Tussen ons 3-en is er altijd wel iets wat de 2 over heeft en de ander nodig. mijn vrouw is level 50 en krijgt nooit deeds. Ik wel en gooi alles haart kant op zodat ze alles kan unlocken. Zodra ze klaar is gaat ze voor mij sparen enz. enz. ;)

Die buurten zijn useless imo. Het is een erg irritant systeem kwa meldingen ook en het heeft 0 toegevoegde waarde behalve chattten en beter scoren dan de andere buurten :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

die spoorwegovergang gaat niet altijd lekker.
al een paar keer gezien dat een bezoeker werd aangereden :P

:twk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601241

Geweldig een hayday topic, dat zocht ik!
Ben ondertussen level 48 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 22:09
Vandaag is de bijenupdate uitgebracht. Straks thuis eens kijken wat daar weer allemaal voor leuks bij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 15:58
Sinds gisteren gespeeld nu lvl 13. Verslavend spel. Ben altijd al een fan geweest van Superspell (BoomBeach tijdje gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:35
Kickjeeee

Zijn er nog tweakers die Hayday spelen? Ik ben sinds gister weer begonnen na een pauze van een paar jaar.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik speel dit weer sinds een aantal dagen nadat ik er echt ik denk wel 6 jaar uit ben geweest. er was maar 1 uurtje nodig ofzo om mij weer verslaafd te maken haha. Er is alleen zo ontzettend veel veranderd moest echt veel weer even door krijgen :)

Wel grappig dat het nog steeds zooo veel gespeeld word.

Wel meer en meer microtransaction stuff er in maarja dat is helaas de era waar we in leven :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1