Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
je maximale speed daarvoor is 16KB/s. Overigens is dit niet toegestaan door @Home.
Ideeen om het sneller te maken weet ik zo niet...
Ideeen om het sneller te maken weet ik zo niet...
Verwijderd
> ALS NU IEMAND WIL DOWNLOADEN
dat wil dus zeggen dat iemand van jou download, dus dat jij upload, en jouw maximale upload is 16KB/s
Een accelerator zal je dus niks helpen, aangezien dat alleen maar werkt als je zelf download. Hoogstens zou een of andere MTU-patch kunnen helpen (www.speedguide.net)
dat wil dus zeggen dat iemand van jou download, dus dat jij upload, en jouw maximale upload is 16KB/s
Een accelerator zal je dus niks helpen, aangezien dat alleen maar werkt als je zelf download. Hoogstens zou een of andere MTU-patch kunnen helpen (www.speedguide.net)
gebruik win2k of een goede patch.
als je zorgt dat diegene die van je download een downloadaccelerator gebruikt, dan moet de snelheid dan nog wel omhooggaan.
bij mij ligt de snelheid rond de 10-12KB/sec
en nee, die 16KB/sec haal je dus noooit
heel jammer, maar meer dan 12KB/sec zal echt niet gaan lukken.
succes
als je zorgt dat diegene die van je download een downloadaccelerator gebruikt, dan moet de snelheid dan nog wel omhooggaan.
bij mij ligt de snelheid rond de 10-12KB/sec
en nee, die 16KB/sec haal je dus noooit
heel jammer, maar meer dan 12KB/sec zal echt niet gaan lukken.
succes
Iemand wel eens gehoord van flashget ??? ....
die maakt 8 verbindingen in pakketjes van 5 dus 8x zo snel ... als ik bij een chello aansluiting download haal ik probleemloos 180kb/s
GreetZZz
die maakt 8 verbindingen in pakketjes van 5 dus 8x zo snel ... als ik bij een chello aansluiting download haal ik probleemloos 180kb/s
GreetZZz
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Het gaat hier om uploaden hoor, dus 16 k/sec.
En ik vind het alleen maar irri als een upload de volle 16 k/sec neemt, wordt je verbinding (ook download) nogal traag van.
En ik vind het alleen maar irri als een upload de volle 16 k/sec neemt, wordt je verbinding (ook download) nogal traag van.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ok thanx
Ik weet genoeg
De upload bij @home is idd max 16 kb/s
Nu haal ik een upload van ongeveer 9 kb/s
ook niet slecht
Ik laat het zo
Maar is het echt niet toegestaan om een ftp server op te zetten bij een @home abbo????
Ik weet genoeg
De upload bij @home is idd max 16 kb/s
Nu haal ik een upload van ongeveer 9 kb/s
ook niet slecht
Ik laat het zo
Maar is het echt niet toegestaan om een ftp server op te zetten bij een @home abbo????
Ik gebruik g6 ftp serverOp vrijdag 08 juni 2001 16:35 schreef mennokkio het volgende:
hoe zet je zo'n ftpserver op?
Is makkelijk te gebuiken als je meer info wilt hebbben moet je me maar mailen of icq
Verwijderd
Ja, dat is zo. En ik draai al 1.5 jaar een webserver, mailserver, ftp-server, ntp-server en nog wat van dat soort dingen op m'n @home aansluiting en tot nu toe geen klachten gehad..;-)Op vrijdag 08 juni 2001 22:36 schreef ken het volgende:
Ik gebruik het gewoon 
als @home gaat zeuren dan stop ik pas
als @home gaat zeuren dan stop ik pas
vertel mij wat. Heb ook een ftp server opgezet maar dat @home pest je weer een geeft je maar het 1/100 upload deel. Het zou veel hoger kunnen maar ze willen er niet aan beginnen om dat ze bang zijn dat ze dan overbelast raken. Theorethisch kun je 1MB uploaden en 1MB downloaden. Maar dan moeten ze wel alle poorten open zetten.
Wat je wel kan doen is een Modem uncapper downloaden en die gebruiken. Het nadeel is dat je wel het mac adres van je modem moet weten en wat hardware veranderingen moet toepassen. Dat kun je beter niet doen.
Dus voor nu moeten we het maar met 16 kb/sec doen
Wat je wel kan doen is een Modem uncapper downloaden en die gebruiken. Het nadeel is dat je wel het mac adres van je modem moet weten en wat hardware veranderingen moet toepassen. Dat kun je beter niet doen.
Dus voor nu moeten we het maar met 16 kb/sec doen
Ok 16 kb/s dan maar
Niet iedereen heeft kabel....Op vrijdag 08 juni 2001 22:40 schreef ken het volgende:
Soms als ik bij iemand anders ftp gaat downloaden dan is de snelheid soms 100 kb/s
maar dat is dus in NL niet mogelijk??
naar mijn weten is de max upload van kabel 16 kb/s
Sterker nog, niet iedereen die wel kabel heeft zeikt over upload/download limieten omdat ze weten wat het kost om 1mbit up and down te hebben.
Ik heb met chello ook 16kb, op de zaak heb ik 2 mbit up en down, ik betaal fl 89,-, de zaak fl 2000,-
Duidelijk nu?
En oh ja, voor je begint over DSL, ga maar eens kijken wat je echt voor snelheid haalt, de advertenties vertellen namelijk alleen de MAX snelheid, niet de gegarandeerde.
Ik heb met chello ook 16kb, op de zaak heb ik 2 mbit up en down, ik betaal fl 89,-, de zaak fl 2000,-
Duidelijk nu?
En oh ja, voor je begint over DSL, ga maar eens kijken wat je echt voor snelheid haalt, de advertenties vertellen namelijk alleen de MAX snelheid, niet de gegarandeerde.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
ok weet genoeg nu
bedankt
bedankt
nee nog nooit van gehoord maar ik zou het wel graag willen horenOp vrijdag 08 juni 2001 21:56 schreef renzo4000 het volgende:
Iemand wel eens gehoord van flashget ??? ....
GreetZZz
hoe werkt het percies en wat voor software of wat dan ook heb er voor nodig???
Verwijderd
Het proggie heet FlashGet (te downen bij www.amazesoft.com). Gewoon isntalleren en het is klaarOp zondag 10 juni 2001 07:40 schreef yeadder het volgende:
[..]
nee nog nooit van gehoord maar ik zou het wel graag willen horen
hoe werkt het percies en wat voor software of wat dan ook heb er voor nodig???
Als je nu iets gaat downen, krijg je een venster waarin je kunt selecteren hoeveel 'threads' (verbindingen) je maakt per bestand (let op: de server waar je vanaf downt, moet dan wel Resume ondersteunen!)...
En hoppa, daar gaat ie
Pagina: 1