Wie o wie weet wat ik hiermee aan moet? Ik heb een Asus A7M266 met een AMD TB 1000Mhz AVIA Core, daarbij 128mb Dane Electric DDR geheugen. Als ik mijn FSb 2 Mhz omhoog zet dan begint mijn systeem al instabiel te lopen!!! Hoe kan dit?? Ik denk dat dit een probleem is van het moederbord omdat ik hiervoor het eerste type Asus bord had dat DDR geheugen aan kon en die kon ik wel iets OCen. Ik heb dat bord maar drie dagen gehad dus verder niet getest. Kent iemand dit probleem?? Vraag 2: Weet iemand welke bridges je moet solderen om mijn TB Multiplier 1 of 2 keer omhoog te zetten??
op http://www6.tomshardware.com/cpu/00q3/000711/ staat welke bridges je moet veranderen.
Verwijderd
Mijn A7M266 loopt als een trein op 150 fsb met een T-Bird 1G.AXIA 
Ik zou het eerder in de rand componenten zoeken , en wat bedoel je dan met flippen ?
Of de I/O verhogen ...
op hoeveel staat je MP nu dan ?
Ik zou het eerder in de rand componenten zoeken , en wat bedoel je dan met flippen ?
Of de I/O verhogen ...
Die staat nog helemaal standaard op 7.5, maar ik ga nu ff proberen hem hoger te krijgen. De hardware die er voor de rest in zit zijn: Dynalink ISDN kaart, Soundblaster Live 1024 en een 32MB TNT Ultra kaart. (dat zuigt ik weet het als het goed is word hij binnenkort vervangen door een GF3 van Asus.Op zaterdag 09 juni 2001 02:39 schreef Mitsurugi het volgende:
Mijn A7M266 loopt als een trein op 150 fsb met een T-Bird 1G.AXIA
Of de I/O verhogen ...
Pagina: 1