LG-HM071MR-U44 / Marstek Venus E v2.0 V156 CT003 BMS 216 App 1.6.59
Ja prima keuze. Kijk even of je het ook af kunt met een i3, dan kun je nog geld besparen. Verder prima configuratie
Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996
Wat wil je er mee doen? Misschien kunnen we helpen.
We gebruiken hem voor:
- De standaard programma's (Word, Excel, PowerPoint)
- Films kijken
- Multimedia: internet, youtube, spotify, etc.
Geen gamen of andere zware taken als photoshoppen dus.
Maar wil wel dat de laptop een aanzienlijke tijd mee kan waardoor ik neig naar een i5 i.p.v. i3 processor.
- De standaard programma's (Word, Excel, PowerPoint)
- Films kijken
- Multimedia: internet, youtube, spotify, etc.
Geen gamen of andere zware taken als photoshoppen dus.
Maar wil wel dat de laptop een aanzienlijke tijd mee kan waardoor ik neig naar een i5 i.p.v. i3 processor.
Ga liever voor het full hd scherm dan voor de core i5. Zal je veel meer plezier van hebben. Zeker als ik kijk naar je gebruik.
Wat betreft de toekomstbestendigdheid, je zal langer een snelle laptop hebben als je er een ssd inzet. Die zou je ook over een paar jaar kunnen aanschaffen. De ssd zal een veel groter effect hebben als de iets snellere processor.
Wat betreft de toekomstbestendigdheid, je zal langer een snelle laptop hebben als je er een ssd inzet. Die zou je ook over een paar jaar kunnen aanschaffen. De ssd zal een veel groter effect hebben als de iets snellere processor.
In deze pc zit geen grafische kaart, misschien was je er al van op de hoogte alleen ik denk ik meld het nog even voor de zekerheid. Als je later war zwaardere dingen wil doen, zoals photoshop of games wilt spelen kan dit niet, ook niet later.
Als ik wel een grafische kaart zou willen welke laptop zou dan een goede keus worden voor 600 euro
Er zit in de e540 natuurlijk wel een grafische chip in de processor. Je kan met deze Intel 4400 chip prima photoshoppen en ook best wel games spelen op lage settings. Voor €600 vind je volgens mij geen gelijkwaardige laptop met aparte grafische kaart als de lenovo en voor een euro of 80 kan je een prima grafische kaart kiezen in de configuratie van de e540. Als je het echt nodig denkt te hebben zou ik dat doen voor iets meer budget. De laptop gaat een paar jaar mee en dan vallen die €80 in het niet.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Games spelen doe ik toch niet dus extra grafische kracht is niet nodig
[ Voor 255% gewijzigd door gigabit op 22-02-2014 18:06 ]
Misschien is de inspirion CN35312 van Dell met een
met i5 en 6Gb en 750Gb harddisk en Intel® HD Grafische 4400 wel een goede optie.
Lijkt mij een goede deal voor 529 euro.
Alleen geen HD scherm is ook niet mogelijk volgens mij.
met i5 en 6Gb en 750Gb harddisk en Intel® HD Grafische 4400 wel een goede optie.
Lijkt mij een goede deal voor 529 euro.
Alleen geen HD scherm is ook niet mogelijk volgens mij.
Pagina: 1