Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:38
Geachte tweak forum leden,
Ik ben eeen beetje aan het vergelijken welk provider mij het beste internet en tv en bellen (dus een alles in 1 pakketje) aanbied in verhouding snelheid kwaliteit prijs.

Met wie hebben jullie de beste ervaring ???

Want ik zie door de providers de tv niet meer |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:42
Kom op er zijn toch wel een aantal providers die je aanspreken? Het zijn er immers niet eens zo gek veel.

Waar liep je tegen aan? Welke regio woon je? (immers niet elke provider is overal actief) Wil je kabel, adsl, glas? Zijn er extra zenders die je per Se moet hebben? Heb je zware internet eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:54

The Wizard

Moderator Mobile
Grote kans dat dit topic gesloten wordt, er wordt nl. wel input verwacht, denk aan:
* Wat zijn de wensen?
* Welke heb je overwogen?
* Snelheid?
* TV kanalen?

De ervaringen van de providers kun je in de diverse topics lezen, al zullen dat voornamelijk negatieve ervaringen zijn, mensen die geen problemen hebben zullen meestal niet reageren.

analoge worm is mij voor :P

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:42
En ik ben niet eens een digitale worm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:38
Mijn wensen is gewoon heel simpel bcc 1 t/m 4 extra bij de normale ned zenders voor tv en bellen nouja zo af en toe en internet moet gewoon redelijk snel een torrent 700 a 1 gb binnen kunnen halen.

ik zat zelf te denken aan tele 2 iemand daar ervaringen mee.

zit zelf nu bij upc ....

woon btw op de veluwe tegen arnhem aan waar geen glas licht.

waar ik tegen aan liep het lijk allemaal op kaar en redelijk de zelfde prijs maar alleen mij rijst de vraag de service gaat dat er wel op voor uit

[ Voor 17% gewijzigd door torchwood op 15-02-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ervaringen kun je zelf opzoeken. Op GoT is het de verwachting dat je eigen inzet en initiatief laat zien. Het is dus niet de bedoeling om hier te melden dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je het ons vervolgens uit laat zoeken. Ervaringentopics zat op GoT. En ook met Google is er voldoende te vinden.

Begin dus eens met het lezen van ervaringen en kom tot een keuze. Mocht dat toch niet lukken, dan kun je een topic openen waarin je aangeeft wat je gevonden hebt, waar je zelf aan zit te denken en specifiek waarom je er niet uit komt.

Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.