Toen ik afgelopen weekend een netwerkscan deed in het centrum van Rotterdam, om te kijken of Tele2 4G daar al te vinden was, ontdekte ik dat Orange NL weer in de lucht was... 
Jullie enig idee?

Jullie enig idee?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
[ Voor 37% gewijzigd door The Wizard op 15-02-2014 18:57 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
[ Voor 38% gewijzigd door SgtElPotato op 15-02-2014 20:03 ]
Zucht...
Verwijderd
Heeft T-mobile ook de rechten op de naam Orange dan? Dacht dat ze aleen de functionele dingen hebben overgenomen? (klanten, frequenties etc.)4POX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:59:
Orange was een sterk merk. Toen het t-mobile werd heb ik zelf een brief gestuurd dat ik een contact heb gesloten voor het gevoel van Orange. Niet het gevoel van t-mobile. Mijn abonnement werd kosteloos gestopt.
Misschien komt Orange weer terug als een soort b-merk. Zoals Ben ook van t-mobile is.
Orange is géén "B" merk maar 't oude "France Telecom"!! (Dat wat "PTT" in NL was voordat 't KPN werd (oftewel Koninklijke PTT Nederland)).4POX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:59:
Orange was een sterk merk. Toen het t-mobile werd heb ik zelf een brief gestuurd dat ik een contact heb gesloten voor het gevoel van Orange. Niet het gevoel van t-mobile. Mijn abonnement werd kosteloos gestopt.
Misschien komt Orange weer terug als een soort b-merk. Zoals Ben ook van t-mobile is.
Ze zenden ook niet op een bepaalde frequentie uit, de MCC/MCN code is alleen maar om het netwerk te identificeren. Waarschijnlijk dus gewoon een instellingsfoutje van Tele2.SgtElPotato schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:55:
Wel apart dat als T-Mobile de frequenties van Orange bezit dan. Het kan best een test zijn maar dan mag je toch niet zomaar onder Orange uitzenden??
En in dit geval dus een héél slordig foutje doordat KPN (hoofdzakelijk) test met netwerken in die regio. Den Haag/Rotterdam = ......The Wizard schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:38:
[...]
Ze zenden ook niet op een bepaalde frequentie uit, de MCC/MCN code is alleen maar om het netwerk te identificeren. Waarschijnlijk dus gewoon een instellingsfoutje van Tele2.
T-Mobile gebruikt de Orange-netwerkcode (die ze mogen gebruiken) voor besloten 4G-tests, zover ik weet.The Wizard schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:38:
[...]
Ze zenden ook niet op een bepaalde frequentie uit, de MCC/MCN code is alleen maar om het netwerk te identificeren. Waarschijnlijk dus gewoon een instellingsfoutje van Tele2.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Je verwart Proximus met Mobistar denk ik...wimmel_1 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:08:
[...]
Orange is géén "B" merk maar 't oude "France Telecom"!! (Dat wat "PTT" in NL was voordat 't KPN werd (oftewel Koninklijke PTT Nederland)).
Orange is ook eigenaar van Proximus in België en krijgt met een eventuele overname van het Nederlandse KPN een 100% Monopoly positie op de Belgische markt doordat KPN de eigenaar is van BASE.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq