Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:16
Toen ik afgelopen weekend een netwerkscan deed in het centrum van Rotterdam, om te kijken of Tele2 4G daar al te vinden was, ontdekte ik dat Orange NL weer in de lucht was... Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ymsq6g.jpg

Jullie enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

netblade

Sunrise

Haha komisch, ik denk dat dit een testsite is van T-Mobile, deze bezit immers de frequenties van Orange naar mijn weten.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Dat is niet gekoppeld aan de frequentie, de mast moet dan ook daadwerkelijk Orange NL mee sturen. Vreemd...

Je zou haast denken dat het een verkeerde instelling is van Tele2, die hebben nl. 204 20, en Orange had 204 02 (MCC/MNC) :).

[ Voor 37% gewijzigd door The Wizard op 15-02-2014 18:57 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54
Orange was juist 204 20 ... Tele2 is 204 02 :)

Wikipedia: Mobile country code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Oeps, je hebt gelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:23
Wel grappig dat als ik handmatig zoek dat ik geen Tele2 zie staan maar 20402.
https://www.dropbox.com/s...fgnv/tempFileForShare.jpg

Wel apart dat als T-Mobile de frequenties van Orange bezit dan. Het kan best een test zijn maar dan mag je toch niet zomaar onder Orange uitzenden??

[ Voor 38% gewijzigd door SgtElPotato op 15-02-2014 20:03 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:52

4POX

Everybody is wired

Orange was een sterk merk. Toen het t-mobile werd heb ik zelf een brief gestuurd dat ik een contact heb gesloten voor het gevoel van Orange. Niet het gevoel van t-mobile. Mijn abonnement werd kosteloos gestopt.

Misschien komt Orange weer terug als een soort b-merk. Zoals Ben ook van t-mobile is.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:59:
Orange was een sterk merk. Toen het t-mobile werd heb ik zelf een brief gestuurd dat ik een contact heb gesloten voor het gevoel van Orange. Niet het gevoel van t-mobile. Mijn abonnement werd kosteloos gestopt.

Misschien komt Orange weer terug als een soort b-merk. Zoals Ben ook van t-mobile is.
Heeft T-mobile ook de rechten op de naam Orange dan? Dacht dat ze aleen de functionele dingen hebben overgenomen? (klanten, frequenties etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

4POX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:59:

Orange is géén "B" merk maar 't oude "France Telecom"!! (Dat wat "PTT" in NL was voordat 't KPN werd (oftewel Koninklijke PTT Nederland)).

Orange is ook eigenaar van Proximus in België en krijgt met een eventuele overname van het Nederlandse KPN een 100% Monopoly positie op de Belgische markt doordat KPN de eigenaar is van BASE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
SgtElPotato schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:55:

Wel apart dat als T-Mobile de frequenties van Orange bezit dan. Het kan best een test zijn maar dan mag je toch niet zomaar onder Orange uitzenden??
Ze zenden ook niet op een bepaalde frequentie uit, de MCC/MCN code is alleen maar om het netwerk te identificeren. Waarschijnlijk dus gewoon een instellingsfoutje van Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

The Wizard schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:38:
[...]

Ze zenden ook niet op een bepaalde frequentie uit, de MCC/MCN code is alleen maar om het netwerk te identificeren. Waarschijnlijk dus gewoon een instellingsfoutje van Tele2.
En in dit geval dus een héél slordig foutje doordat KPN (hoofdzakelijk) test met netwerken in die regio. Den Haag/Rotterdam = ...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:48

Sorcerer8472

Mens sana?

The Wizard schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:38:
[...]

T-Mobile gebruikt de Orange-netwerkcode (die ze mogen gebruiken) voor besloten 4G-tests, zover ik weet.

Tele2 (niet te ontvangen op de 5, wel op 5C/5S) komt er los als "Tele2" bij te staan. Heb zelf nog nergens Tele2 mogen ontdekken.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ok, dan is dat in ieder geval duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 08:58
wimmel_1 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:08:
[...]

Orange is géén "B" merk maar 't oude "France Telecom"!! (Dat wat "PTT" in NL was voordat 't KPN werd (oftewel Koninklijke PTT Nederland)).

Orange is ook eigenaar van Proximus in België en krijgt met een eventuele overname van het Nederlandse KPN een 100% Monopoly positie op de Belgische markt doordat KPN de eigenaar is van BASE.
Je verwart Proximus met Mobistar denk ik...
Pagina: 1