Hallo,
Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik voor 1700 +- (mag goedkoper, er is een maximum van 1700) een Game-PC mag gaan kopen. Ik ben niet zo goed in componenten uitkiezen, maar ik ga mijn best doen zodat jullie mij verder kunnen helpen.
Eerst even dit lijstje zodat jullie wat meer info hebben:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Op hoge kwaliteit en soms een paar uur achter elkaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is een maximum van 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Logitech G35 Gaming headset
Logitech M235 muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe muis (grotere), een mechanisch toetsenbord, een scherm (rond 24 inch) waarop ik goed kan gamen, de computer zelf heeft goed grafische kracht nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst bekende merken. Merken als Logitech, CM Storm, etc. zijn bekend en leveren goede producten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Mijn eisen zijn dat ik een aantal jaar goed kan gamen op een dergelijk niveau. League of Legends wil ik op de hoogste stand willen spelen zonder lagg. Qua videokaart wil ik 2 770's tenzij een 780 meer prestatie levert in zijn eentje. De grootte van de kast maakt niet erg veel uit.
Ga je overklokken?
Aangezien ik zelf niet goed weet wat dit is, ga ik niet overklokken.
Welke producten hebben mijn voorkeur?
Bekendere producten die goede prestatie's leveren.
Wat heb ik zelf uitgezocht?
Toetsenbord:
pricewatch: Corsair Vengeance K65 Compact
Waarom?: Een vriend van mij heeft hem ook en bevalt goed. Het is een mechanisch toetsenbord.
Muis:
pricewatch: Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Wit)
Waarom?: Hij is van een bekend merk en ik heb hem in de winkel in mijn hand gehad en hij ligt lekker.
Muismat:
pricewatch: Steelseries Qck
Goedkoop en groot.
Processor:
pricewatch: Intel Core i5 4670K Boxed
Ik weet niet veel van processors af, maar voor mijn budget leek een i5 mij perfect. Zo niet? Zeg het eventjes?
Behuizing:
pricewatch: Aerocool X-Warrior Devil Red Edition
Ik vond deze mooi er uit zien. Ik weet echter niet of alles er in past, heeft een van jullie een idee?
Besturingssysteem:
pricewatch: Microsoft Windows 8.1 NL OEM
Windows 8 is nieuw, en windows gamed sowieso fijner als OS.
Moederbord, processorkoeling, Geheugen intern, voeding.
Dit laat ik open, omdat ik niets van bovenstaande af weet. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ik hoop dat dit meer informatie bied als het eerdere begintopic.
Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik voor 1700 +- (mag goedkoper, er is een maximum van 1700) een Game-PC mag gaan kopen. Ik ben niet zo goed in componenten uitkiezen, maar ik ga mijn best doen zodat jullie mij verder kunnen helpen.
Eerst even dit lijstje zodat jullie wat meer info hebben:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Op hoge kwaliteit en soms een paar uur achter elkaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is een maximum van 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Logitech G35 Gaming headset
Logitech M235 muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe muis (grotere), een mechanisch toetsenbord, een scherm (rond 24 inch) waarop ik goed kan gamen, de computer zelf heeft goed grafische kracht nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst bekende merken. Merken als Logitech, CM Storm, etc. zijn bekend en leveren goede producten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Mijn eisen zijn dat ik een aantal jaar goed kan gamen op een dergelijk niveau. League of Legends wil ik op de hoogste stand willen spelen zonder lagg. Qua videokaart wil ik 2 770's tenzij een 780 meer prestatie levert in zijn eentje. De grootte van de kast maakt niet erg veel uit.
Ga je overklokken?
Aangezien ik zelf niet goed weet wat dit is, ga ik niet overklokken.
Welke producten hebben mijn voorkeur?
Bekendere producten die goede prestatie's leveren.
Wat heb ik zelf uitgezocht?
Toetsenbord:
pricewatch: Corsair Vengeance K65 Compact
Waarom?: Een vriend van mij heeft hem ook en bevalt goed. Het is een mechanisch toetsenbord.
Muis:
pricewatch: Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Wit)
Waarom?: Hij is van een bekend merk en ik heb hem in de winkel in mijn hand gehad en hij ligt lekker.
Muismat:
pricewatch: Steelseries Qck
Goedkoop en groot.
Processor:
pricewatch: Intel Core i5 4670K Boxed
Ik weet niet veel van processors af, maar voor mijn budget leek een i5 mij perfect. Zo niet? Zeg het eventjes?
Behuizing:
pricewatch: Aerocool X-Warrior Devil Red Edition
Ik vond deze mooi er uit zien. Ik weet echter niet of alles er in past, heeft een van jullie een idee?
Besturingssysteem:
pricewatch: Microsoft Windows 8.1 NL OEM
Windows 8 is nieuw, en windows gamed sowieso fijner als OS.
Moederbord, processorkoeling, Geheugen intern, voeding.
Dit laat ik open, omdat ik niets van bovenstaande af weet. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ik hoop dat dit meer informatie bied als het eerdere begintopic.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2014 21:10 ]