hoi allemaal,
Mijn PS3 heeft het recent begeven en toen heb ik besloten dat het tijd was om over te stappen naar een game pc. Aangezien dit de eerste keer is dat ik zelf een pc begon te bouwen hoopte ik dat ik een beetje feedback van het forum zou kunnen krijgen.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen met mijn pc dat is het heftigste wat de pc te verduren krijgt. verder wil ik gewoon het internet kunnen browsen en kunnen werken in netbeans.
Ik hoop op deze PC games zoals battlefield 4, AC4 etc... te kunnen spelen. dit hoeft niet perse op superhoge graphics maar medium zou fijn zijn.
- Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dit is de lijst die ik op dit moment heb opgesteld ik bezit hier nog niks van.
ik snap dat ik met deze build niet op superhoge graphics kan spelen. ik denk aan 1 TB genoeg te hebben en denk dat de grafische kaart die ik nu heb sterk genoeg is om mee te gamen.
ik heb misschien ook nog wat meer fans nodig maar dat weet ik niet zeker. wat vinden jullie hiervan?
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee zolang de kwaliteit maar goed is.
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst niet al te veel herrie uit de pc.
- Ga je overklokken?
ben ik niet van plan maar ik weet ook niet precies wanneer dit gebeurd.
mvg,
Lennart
Mijn PS3 heeft het recent begeven en toen heb ik besloten dat het tijd was om over te stappen naar een game pc. Aangezien dit de eerste keer is dat ik zelf een pc begon te bouwen hoopte ik dat ik een beetje feedback van het forum zou kunnen krijgen.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen met mijn pc dat is het heftigste wat de pc te verduren krijgt. verder wil ik gewoon het internet kunnen browsen en kunnen werken in netbeans.
Ik hoop op deze PC games zoals battlefield 4, AC4 etc... te kunnen spelen. dit hoeft niet perse op superhoge graphics maar medium zou fijn zijn.
- Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dit is de lijst die ik op dit moment heb opgesteld ik bezit hier nog niks van.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 190,- | € 190,- |
| 1 | ASRock Intel Z77 Extreme3 | € 81,46 | € 81,46 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 171,03 | € 171,03 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | LG 22EA53VQ-P Zwart | € 119,50 | € 119,50 |
| 1 | Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600W4G9 (grijs) | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,50 | € 12,50 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 786,14 | |
ik snap dat ik met deze build niet op superhoge graphics kan spelen. ik denk aan 1 TB genoeg te hebben en denk dat de grafische kaart die ik nu heb sterk genoeg is om mee te gamen.
ik heb misschien ook nog wat meer fans nodig maar dat weet ik niet zeker. wat vinden jullie hiervan?
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee zolang de kwaliteit maar goed is.
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst niet al te veel herrie uit de pc.
- Ga je overklokken?
ben ik niet van plan maar ik weet ook niet precies wanneer dit gebeurd.
mvg,
Lennart