Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

hulp bij eerste build voor een game-pc

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

Mijn PS3 heeft het recent begeven en toen heb ik besloten dat het tijd was om over te stappen naar een game pc. Aangezien dit de eerste keer is dat ik zelf een pc begon te bouwen hoopte ik dat ik een beetje feedback van het forum zou kunnen krijgen. hier is mijn huidige lijst. Ik hoop op deze PC games zoals battlefield 4, AC4 etc... te kunnen spelen. dit hoeft niet perse op superhoge graphics maar medium zou fijn zijn.

mvg,

Lennart

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:09

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hallo Lennart en welkom op het forum. :w

Je kan het beste dan even Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) doornemen. Daar staat relevantie informatie in. Ook DAA beleid is handig, voor de juiste richtlijnen (bijv. wat is je budget, je eisen, of je apparatuur meeneemt van je vorige systeem etc). Probeer dus uitgebreider te werk te gaan. Zie ook de andere topics in DAA.

In Handleiding Pricewatch kan je lezen hoe je je lijstje makkelijk op het forum kan plaatsen.

Succes! Mocht je vragen hebben dan kan je mij een bericht sturen.

Dit topic gaat op slot, omdat het niet helemaal het beste startpunt is. je kan het beste even die kleine aanpassingen doen en dan je topic in DAA plaatsen ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Bolletje op 15-02-2014 13:38 ]

Dit topic is gesloten.