Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Nu BBM 2.0 ook voor Android en iOS (helaas nog geen WP) beschikbaar is en de optie biedt je aan te sluiten bij groepen en te abonneren op kanalen en een makkelijke manier biedt om in BBM groups ook buiten het forum met mede Tweakers in een (tot nu toe gelimiteerde 50 leden) groepschat te chatten, wil ik deze draad besteden aan het posten van je kanalen en groepen.

Graag alleen je link naar je group QR code of Kanaal pin posten met een korte omschrijving.
Discussie omtrent een betreffende groep of kanaal graag aan de poster zelf DM-en.

BlackBerry 10 Tweakers NL BBM Groep: http://www.flickr.com/photos/92665014@N04/9259760355/

Groep die sinds vorige zomer geopend is voor BlackBerry 10 liefhebbers en geïnteresseerden.

Verwijderd

Kanaal : C00343390
Kanaal naam: BlackBerry gebruikers Nederland
Kanaal info: Hier post ik vooral updates over BlackBerry, meteen zodra er wat nieuws is.
Dus je bent altijd op de hoogte van updates :)

Kanaal : C00019C6F
Kanaal naam: Alexander's blog
Kanaal info: Persoonlijke blog, dingen die mij bezighouden zoals auto Tuning en andere dingetjes.
Post vooral in het Engels, maar soms zit er wat Zweeds tussen door :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2014 11:52 ]

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Naam: True Riders
Channel PIN: C000E837A
Description: Harley Davidson Enthusiasts.

Beginnende channel van een beginnende groep Harley Davidson rijders. De ironie is dat ik zelf (NOG) geen Harley Davidson heb, maar dit gaat in de toekomst zeker veranderen.

We zijn een gezellige groep en we zijn aan het orienteren om onze groep te vergroten, ook door middel van social media. Ik post zo af en toe dingen die gerelateerd zijn aan onze groep.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Heeft iemand de PIN van de Tweakers BB10 chat, de Flicker foto bestaat niet meer :(

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-11 22:09
Dit is nu beetje de Tweakers groep, iemand had perongeluk de orginele verwijderd:
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/9rtyrr.jpg