[Win7] Mogelijke bug/exploit gevonden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Ik was een beetje aan het rotzooien en toen kwam ik op iets uit wat ik niet verwachte. In het kort is het een command (via cmd) die iets uitvoert wat "absoluut" niet hoort te gebeuren.

Na het betreffende command krijg ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pb7hcRk.png

Wat is nu de juiste handelswijze, en/of moet ik dit nu verder "onderzoeken" voordat ik dit aanmeld als bug zijnde?

[ Voor 21% gewijzigd door Douweegbertje op 14-02-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Nou, als je 't als bug gaat aanmelden zorg dan dat je iets concreets aanmeldt en niet deze vage shit.

Voor zover ik het kan bekijken heb je gewoon op een cmd-prompt het commando ingetikt om je downloads van internet explorer te bekijken. Als je daar geen parameters aan meegeeft, dan is het scherm verder leeg, ja.

'k Bedoel: is er verder nog iets gebeurd? Staat je computer in de fik of heeft-ie ineens ruitewissers?
En waarom zo geheimzinnig gedaan over "het betreffende command"? Wat weerhoudt je er van om dat command met ons te delen?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 23:04

MrMonkE

★ EXTRA ★

Als iemand op de command prompt zit kan ik me wel ergere dingen inbeelden dan een download beheerscherm dat ze tevoorschijn toveren.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 20:51

Baggeraar

Wat een gebagger..

Volgens mij ligt het probleem niet zozeer dat het download scherm van IE getoond wordt, maar eerder om de download die daar staat te wachten zonder naam en met een rare optieknop.
Of dat nou een bug is? Kan, maar dat valt niet te bepalen zonder dat we toegang hebben tot de code.
Of dat nou een exploit is? Kan, maar ook dit valt niet te bepalen zonder dat we weten wat er met de bug te doen valt.

Kortom, veel kunnen we je hier niet mee helpen zonder wat meer info, voor mij part heb je nu gewoon wat gedaan waardoor je een lege download hebt gestart en waarbij je misschien gewoon de translation files hebt aangepast.