Miner start niet op, alles geprobeerd...

Pagina: 1
Acties:

• ejdvandenberg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-02 08:43
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een van mijn miners. Nadat deze een maand goed gewerkt heeft (setup toen was van alles in de lijst zo het eerste item) heeft deze de geest gegeven tijdens het verhuizen naar een betere mining opstelling (ongeveer anderhalve week terug inmiddels) in plaats van gewoon op tafel. Het ding geeft geen beeld, zelfs geen bios. Scherm gaat niet uit energy-saving modus.

Hardwarelijst:
  • Celeron G1620 (2x)
  • Asrock P75 Pro3, Asrock H77 Pro4 en Asus H61 (laatste 2 gekocht nádat het probleem voor het eerst optrad)
  • Be Quiet Pure power 700W, Seasonic G650 en Corsair RM1000
  • 4 verschillende reepjes ram (die allemaal in de andere pc's wel werken)
  • Onboard video, een 7850 en een aantal 280X's
  • 4 verschillende schermen, zowel vga dvi en hdmi
Geen enkele combinatie van deze spullen geeft beeld. Ik had op een gegeven moment 2 setups naast elkaar die beide hetzelfde probleem hadden. Ik heb natuurlijk niet letterlijk alle combi's geprobeerd, maar ik heb aardig wat af getest en heb nog steeds het probleem niet geidentificeerd.

Ik weet het nu echt niet meer, jullie ideeen?

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01 22:43

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Ik heb eens het zelfde probleem gehad.
Dus ook geen beeld/bios... even later bleek de sata kabel van de hdd niet goed te zitten |:(

je kunt ook eens proberen te starten met maar een gpu?

krijg je wel stroom op het moederbord?

[ Voor 9% gewijzigd door cellkuh op 14-02-2014 19:19 ]

• ejdvandenberg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-02 08:43
cellkuh schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:17:
Ik heb eens het zelfde probleem gehad.
Dus ook geen beeld/bios... even later bleek de sata kabel van de hdd niet goed te zitten |:(

je kunt ook eens proberen te starten met maar een gpu?

krijg je wel stroom op het moederbord?
Bedankt voor je antwoord. Al vrij snel is het proces heb ik hd's helemaal zaten zitten en ook videokaarten gebruik ik nu meestal 1 of 0 als ik iets probeer, zijn nu gewoon losse mobo's op de eettafel...

Edit: De fans/ledjes werken wel zoals je zou verwachten.

Edit2: Mijn laatste idee was dat de voedin de moederbordjes om zeep hielp, dus heb laatste moederbord eens met een bewezen werkende voeding getest, ook niets...

Edit3: Hij doet het nu. Weet dat in ieder geval 1 moederbord verbogen pinnetjes had en dat het moederbord die nu wel werkt het met de ene cpu wel doet en met de ander niet. Wat er allemaal precies gebeurd is weet ik nog steeds niet, maar miner loopt weer dus topic kan dicht.

[ Voor 31% gewijzigd door ejdvandenberg op 15-02-2014 20:46 ]