Beste mensen,
Ik ben van plan een game PC te bouwen.
Het is de eerste keer dat ik er een bouw, ik zou graag advies willen bij het kopen van de juiste onderdelen zodat ik de beste bang for the buck onderdelen koop.
Ik zou graag spellen erop willen spelen zoals Battlefield 4, League of Legends en GTAV (als die uitkomt voor de PC binnenkort). Het liefst op Ultra als dat mogelijk is
Ik heb al een monitor alleen die is niet heel goed.
Dit is wat ik een beetje in gedachte had:
Ik heb vooral m'n twijfels over de GPU, het moederbord en welke case ik moet nemen. Met de GPU vraag ik me vooral af of ik nou een 2GB GPU moet nemen of een 4GB GPU en bij het moederbord vraag ik me af of er een goedkoper alternatief is die goedkoper is maar wel van goede kwaliteit en compatible is met m'n onderdelen.
En ik zou ook graag wat advies willen over het overklokken. Ik weet niet of het handig is om dit te doen, want ik had gelezen dat dan je garantie weggaat.
Mijn budget is rond de 900 euro.
Als jullie met hele andere samenstellingen komen vind ik alleen maar fijn.
Met vriendelijke groet,
Nino van Wering
Ik ben van plan een game PC te bouwen.
Het is de eerste keer dat ik er een bouw, ik zou graag advies willen bij het kopen van de juiste onderdelen zodat ik de beste bang for the buck onderdelen koop.
Ik zou graag spellen erop willen spelen zoals Battlefield 4, League of Legends en GTAV (als die uitkomt voor de PC binnenkort). Het liefst op Ultra als dat mogelijk is
Ik heb al een monitor alleen die is niet heel goed.
Dit is wat ik een beetje in gedachte had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,50 | € 198,50 |
| 1 | MSI Z77A-GD65 | € 139,42 | € 139,42 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,95 | € 272,95 |
| 1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 29,22 | € 29,22 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 600W | € 59,94 | € 59,94 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 76,36 | € 76,36 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 863,54 | |
Ik heb vooral m'n twijfels over de GPU, het moederbord en welke case ik moet nemen. Met de GPU vraag ik me vooral af of ik nou een 2GB GPU moet nemen of een 4GB GPU en bij het moederbord vraag ik me af of er een goedkoper alternatief is die goedkoper is maar wel van goede kwaliteit en compatible is met m'n onderdelen.
En ik zou ook graag wat advies willen over het overklokken. Ik weet niet of het handig is om dit te doen, want ik had gelezen dat dan je garantie weggaat.
Mijn budget is rond de 900 euro.
Als jullie met hele andere samenstellingen komen vind ik alleen maar fijn.
Met vriendelijke groet,
Nino van Wering
[ Voor 4% gewijzigd door ImNinjo op 14-02-2014 19:29 ]