Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-11 09:21
Ik wil een audiostreamer kopen. Een fidelio of sonos. Ben er nog niet uit. Alleen zit ik me af te vragen of je die ook kan gebruiken voor geluid van je TV. Heb op google gezocht en daar kwam ik alleen een audiostreamer tegen die wat duurder was dan de bedoeling. Is er een mogelijkheid om zo een audiostreamer te koppelen aan je TV?

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 22:07
Kun je iets specifieker zijn? Wil je een audiostreamer met speakers meteen ingebouwd zoals een soundbar? Of een streamer die je op je receiver / stereoversterker aansluit?

De Playbar van Sonos kun je gebruiken voor audio, maar er zit ook een optische ingang in zodat je ook het geluid van je TV via de soundbar kunt laten spelen. Zit echter wel een prijskaartje aan en voor goede laagweergave zou je eigenlijk nog een Sonos subwoofer moeten toevoegen. Alleen dan zit je nog in een hogere prijsklasse.

Sonos maakt ook losse audiostreamers, met of zonder ingebouwde versterker.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-11 09:21
heb vandaag nog even verder gekeken. voor mijn doel zijn computerspeakers aan de tv al voldoende. had even mn creative t 20 aan mn televisie gehangen en dat was al 100 keer beter dan mijn tv geluid. ga dus denk de t30 halen. bluetooth zodat ik ook via de telefoon af kan spelen draadloos. wel zo makkelijk