logitech muisprobleem onder win2k, help me aub

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Ik heb vroeger al eens win2k gedraaid toen had ik 'm eraf geflikkerd omdat me muis soms raar deed tijdens cs'en, hij gebruikte vanzelf de 2 muisknoppen en begon vanzelf naar boven en onder te draaien en rond te kijken. Ik dacht dat het aan logitech mouseware ofzo lag...
Ik heb toen weer lange tijd win98se gedraaid, geen problemen...
Nu draai ik weer win2k, en weer hetzelfde probleem, ik heb nog geen mouseware geïnstalleerd. Wat kan dit toch zijn???
Iemand een idee?
Misschien een of andere instelling?
Ik heb een logitech trackman marble FX...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Is het toevallig een draadloze? Ik had namelijk het zelfde probleem met de Logitech Cordless Desktop. Andere mensen handen er geen last van, maar ik helaas wel :(

Oplossen kon ik het toen niet, dus toen maar een normaal toestenbord en muis gekocht.

[edit] Ik had dit probleem in win98 [edit]

• Xenon
Nee, het is geen draadloze, 't is een trackball met draad

Verwijderd

Hello Xenon...

Ik heb dus net hetzelfde probleem als u, mijn muis begint raar te doen en te bewegen in bepaalde richingen zelfs als ik niks doe met de muis...

Ik kan ook niet springen EN schieten tegelijk... tis OF springen OF schieten (springen= muisknop 2, en schieten= muisknop 1)

Verwijderd

Oh ja, ik heb een 'Optical logitech mouseman wheel'

• Xenon
Weet niemand iets?

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54
Trackman FX heeft nog al eens de neiging om moeilijk te doen met een vieze lens en anders zit het probleem hem misschien in het signaal...

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Xenon
Nee, lens is zuiver, hij doet het alleen tijdens gamen...

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54
Dan denk ik dat er een probleempje is met je drivers.

Ik heb het probleem gehad met dezelfde maar dan gewoon met draad. Ik pakte de allernieuwst op dat moment en toen deed ie het wel (na versie 8 gericht op 32 bit os'en ipv 16/32 bit)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:34
Als je kunt kiezen tussen usb of ps/2 neem dan de ps/2 mogelijkheid. Dat moet goed werken.
Ik heb het met zo'n muis gehad dat de installatie bij windows 2000 bleef hangen, omdat de muis usb was aangesloten i.p.v. ps/2.
Pagina: 1