Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opzoek naar een laptop voor Studie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een mooie laptop voor mijn studie. Ik vind het belangrijk dat deze laptop snel is, hij redelijk snel opstart, niet te groot is (max 15,6 inch) en ik wil er low graph online mee kunnen gamen (met name wow, ben geen gamer die bijv. batltefield speelt.)

Ik wil maximaal €550- besteden aan de laptop. Het gamen is uiteraard ondergeschikt en het gaat voornamelijk om studie. Toch zou ik het fijn vinden indien het mogelijk is om WOW vloeiend te draaien op Low-graphs.

Ik zie graag jullie suggesties tegemoet en wil jullie alvast bedanken voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Skipo

• xdizzy12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 19:21
Heb je zelf al modellen op het oog?

Op dit forum blijft de Lenovo E540 favoriet, en je kunt hem nu voor 530 euro krijgen met de kortingscode superedge.
De E540 kan volgens mij WoW prima aan en voor een studie is hij geweldig.

Enkele nadelen van de standaard config.
Geen FullHD.
Het design is niet door iedereen geliefd.

Maar breng eerst zelf ff wat ideeën.

EDIT: Mocht je ineens wat geld ergens vinden, kun je de E540 altijd nog een HD scherm of een andere boost geven.

[ Voor 13% gewijzigd door xdizzy12 op 14-02-2014 15:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E330 (NZSE8MH) dit is een van de vele laptops die ik had gezien, deze leek me erg mooi pmdat hij niet groot is, een mooie processor heeft, 7200 rpm hdd en 2.4 gz snelheid, wat denken jullie?