in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Je zou zeggen: niets.
Mijn voorstel zou zijn om eens een rondje 'Repair Disk Permissions' te doen. Mogelijk staan de permissies op de directory waarin de app store items downloadt verkeerd, waardoor er -foutief- wordt geconcludeerd dat er geen ruimte is.
Mijn voorstel zou zijn om eens een rondje 'Repair Disk Permissions' te doen. Mogelijk staan de permissies op de directory waarin de app store items downloadt verkeerd, waardoor er -foutief- wordt geconcludeerd dat er geen ruimte is.
Launching containers into space
Verwijderd
En het is zinvol de Disk Utility te starten van MacOS Installatie CD/DVD/USB, zodat die te checken HDD niet gemount is.
Zo vond Disk Utility veel meer permissies die verkeerd stonden, toen ik de machine had opgestart via DVD.
Zo vond Disk Utility veel meer permissies die verkeerd stonden, toen ik de machine had opgestart via DVD.
Dit kan te maken hebben met de cache van je App Store. Probeer eens deze aanwijzingen:
https://discussions.apple.../3109942?start=0&tstart=0
https://discussions.apple.../3109942?start=0&tstart=0
nou eerst een reboot en toen Repair Disk Permissions nagekeken, nogmaals een boot en toen deed ie et wel,
geen echte aanpassingen gedaan en kan nu niet aanwijzen wat het was.
geen echte aanpassingen gedaan en kan nu niet aanwijzen wat het was.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
MacOS en foute disk permissies.
Hoe je ze krijgt weet ik ook niet, maar dat het er met de tijd steeds meer worden, weet ik wel.
Bij Windows moet je regelmatig het register fixen, bij MacOS regelmatig de disk permissies.
/me rent.
Hoe je ze krijgt weet ik ook niet, maar dat het er met de tijd steeds meer worden, weet ik wel.
Bij Windows moet je regelmatig het register fixen, bij MacOS regelmatig de disk permissies.
/me rent.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 09:13 ]
Pagina: 1