nieuws: Hoofd van Europese Xbox-divisie stapt op
Tenzij je gedegen informatie hebt die iets anders beweerd, zijn dit opmerkingen dus bijhoorlijk misplaatst.
De vage suggestie dat het wellicht eventueel wel iets te doen zou hebben met een matige launch in Oost Europa lijkt me pure speculatie.
Ik vind dat een heel dubieuze verdachtmaking. De man zit al 12 jaar op de emea tak van de Xbox. Dat hij dan nu eens iets anders wil doen is volkomen normaal. Sterker, in veel bedrijven ziet men graag dat je na 4 tot 5 jaar iets anders gaat doen! Gewoon om regelmatig te verversen, en niet vast te roesten!Hij wil zich volgens Microsoft 'toeleggen op andere interesses, zowel zakelijk als privé." Dat wil niet zeggen dat Lewis daadwerkelijk vrijwillig is vertrokken: vaak verbloemen bedrijven een niet-vrijwillig vertrek als een eigen keuze.
Tenzij je gedegen informatie hebt die iets anders beweerd, zijn dit opmerkingen dus bijhoorlijk misplaatst.
De vage suggestie dat het wellicht eventueel wel iets te doen zou hebben met een matige launch in Oost Europa lijkt me pure speculatie.