windows ziet muis niet tijdens opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:06
Hee daar,

ik heb net een nieuwe muis gekocht, de MS Intellimouse Explorer... Ik heb in me bios ingesteld dat ik een USB muis heb, en dus gaat 't lichtje vrolijk branden tijdens het opstarten. Echter, zodra windows gaat laden, kapt de muis ermee. Ik moet 'm echt een paar keer in en uit het usb slot halen totdat ie 'm niet, HEEL vaag... Op me laptop ziet ie 'm gewoon meteen... Ik heb de drivers al tig keer opnieuwe geinstalleerd, maar het heeft geen baat gehad.

Het gaat om moederbord "Epox 8K7A+".

thnx alvast

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:51

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 08 juni 2001 16:08 schreef Remenic het volgende:
Hee daar,

ik heb net een nieuwe muis gekocht, de MS Intellimouse Explorer... Ik heb in me bios ingesteld dat ik een USB muis heb, en dus gaat 't lichtje vrolijk branden tijdens het opstarten. Echter, zodra windows gaat laden, kapt de muis ermee. Ik moet 'm echt een paar keer in en uit het usb slot halen totdat ie 'm niet, HEEL vaag... Op me laptop ziet ie 'm gewoon meteen... Ik heb de drivers al tig keer opnieuwe geinstalleerd, maar het heeft geen baat gehad.

Het gaat om moederbord "Epox 8K7A+".

thnx alvast
Misschien je USB poort schoonmaken.

Als je je muis eruitlaat, geeft je bios dan een foutmelding of niet ?

• Remenic
Op vrijdag 08 juni 2001 16:21 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Misschien je USB poort schoonmaken.

Als je je muis eruitlaat, geeft je bios dan een foutmelding of niet ?
Moederbord is net 2 dagen oud, lijkt me eigenlijk wel heel sterk dat ie vies is... en nog vreemder dat zodra windows 'm wel ziet, hij na 't rebooten 'm ineens niet meer ziet. terwijl de muis er nooit uit is geweest dus.

Verwijderd

wat tips:

Kijk of er een probleem is tussen de combinatie van de 3 onderdelen, moederbord muis en windows....

Even checken of er patches of nieuwere drivers zijn, zowel op de iste van de moederbord fabrikant, fabrikant van de muis, en de ondersteuning site van windows.

Hoe zit het met andere usb apparatuur ? Werkt dat wel zonder problemen.

Probeer alles na te gaan, en vooral belangrijk is: Als andere usb apparaten wel werken dan is het naar mijn mening een software matig probleem.

Hopelijk kun je hier wat mee, suc6

• Remenic
Op vrijdag 08 juni 2001 18:56 schreef __NucliuS__ het volgende:
wat tips:

Kijk of er een probleem is tussen de combinatie van de 3 onderdelen, moederbord muis en windows....

Even checken of er patches of nieuwere drivers zijn, zowel op de iste van de moederbord fabrikant, fabrikant van de muis, en de ondersteuning site van windows.

Hoe zit het met andere usb apparatuur ? Werkt dat wel zonder problemen.

Probeer alles na te gaan, en vooral belangrijk is: Als andere usb apparaten wel werken dan is het naar mijn mening een software matig probleem.

Hopelijk kun je hier wat mee, suc6
Kheb net me HP 930C printer geinstalleerd, en die zag hij meteen. dus aan me USB of moederbord ligt 't niet.... zal ff kijken naar wat nieuwere drivers

wat wel vreemd is btw, als ik windows net opstart ziet ie me muis als "unkown device".

Verwijderd

Je moet even een patch halen bij microsoft voor die muis, dan doet ie ut wel!

kijk anders ff op www.amdmb.com bij het epox forum!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ziets heb ik alleen met mijn usb muis, soms doet mijn scrollknop ineens niet meer en moet de stekker ff uithalen en weer inzetten en voila kan ik weer gaan scrollen(lastig in UT,CS als je geen scroll weel heb)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:07

tweakerbee

dus..?

Op dinsdag 12 juni 2001 01:23 schreef funkaholic het volgende:
Je moet even een patch halen bij microsoft voor die muis, dan doet ie ut wel!

kijk anders ff op www.amdmb.com bij het epox forum!
Waar kun je dan precies een patch halen? :?

'k Kan hem niet vinden...

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1