Toon posts:

Wijziging User Review - [mvantimmeren] - [OmeJay]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Eerst even een samenvatting van wat er gebeurd is:

16 augustus 2012: Ik maak 70 euro over naar mvantimmeren voor een ssd.

Het blijft 2 weken stil, en ik word volledig genegeerd.

30 augustus 2012: Ik ga speuren en vind o.a. zijn adres, waarna ik hem dat laat weten in niet al te vriendelijke bewoordingen.

Gevolg: ik krijg DIRECT een mail terug, met de vraag of XXX mijn rekeningnummer is. Ik bevestig, waarna het geld er vrijwel meteen opstaat.
Ik vind op dat moment (nu ook nog eigenlijk) dat dit niet voldoende is. Ik heb namelijk altijd al gevonden dat oplichters er meestal te makkelijk vanaf komen, en ik vind dat ik op dat moment onevenredig veel tijd en aandacht aan deze deal heb moeten besteden, en nog altijd geen SSD heb. Ik stel voor dat hij mij hiervoor compenseert.
Dezelfde 30 augustus maakt mvantimmeren nog 35 euro over, in totaal dus 105 euro.

Ik vul mijn eerste beoordeling van hem aan, terwijl ik nog in een boze bui ben over al het gebeurde.
Ik kan zelf deze beoordeling niet meer bewerken.

Ik heb daarom een misschien ongebruikelijk verzoek;
Ik wil namelijk graag de beoordeling die ik over mvantimmeren heb gegeven, laten ontdoen van enkele gegevens die ik in mijn woede wellicht beter niet had kunnen vermelden.
Het gaat hierbij om iig de NAW gegevens. Voor de rest vind ik de beoordeling , als ik het zo teruglees, misschien iets teveel vanuit mijn emotie geschreven.

Ik geef bij deze toestemming om de review naar eigen inzicht van de desbetreffende mod aan te passen, mits de strekking van het verhaal maar blijft dat het beter is om geen zaken te doen met mvantimmeren.
Termen als oplichter e.d. kunnen iemand namelijk lang achtervolgen.

Het zou bijvoorbeeld met de volgende 2 zinnen kunnen worden afgedaan:
“Ik heb betaald voor de SSD, maar deze uiteindelijk niet gekregen. Ondanks dat ik mijn geld inmiddels terug heb, toch een negatieve beoordeling voor deze tweaker, en het advies GEEN ZAKEN met hem te doen!”

Kan dit veranderd worden?
Bij voorbaat dank!

PS ik heb mvantimmeren niet op de hoogte gesteld van dit topic, omdat ik niet echt zit te wachten op contact met hem, en omdat hij geen beoordeling over mij geplaatst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

Ik heb je feedback aangepast.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd