Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vandaag de first time setup gedaan van mijn nieuwe mobiel en heb per ongeluk het vinkje voor "Ik wil informatie/nieuws ontvangen over Google Play". Echter heb ik en hekel aan dit soort mails en zou ik deze setting graag uit willen zetten.

Ik krijg niet gevonden waar dit moet. heb op internet ingelogd bij google en de instellingen doorgelopen en kon daar niets vinden, ik kon ook de instelling niet vinden bij de instellingen van Google Play applicatie op de mobiel zelf.

Mocht het verschil maken: Ik heb de Huawei Ascend G700.

Bedankt alvast.

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-11 16:58
Heb je al mails ontvangen dan? Zo ja: staat er niet een linkje onderaan met 'unsubscribe'? Zo nee: kun je daar niet beter even op wachten voor dat je je daar nu druk over maakt? Beter ga je met je nieuwe telefoon spelen ofzo :P

Verwijderd

Topicstarter
Ivos schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:37:
Heb je al mails ontvangen dan? Zo ja: staat er niet een linkje onderaan met 'unsubscribe'? Zo nee: kun je daar niet beter even op wachten voor dat je je daar nu druk over maakt? Beter ga je met je nieuwe telefoon spelen ofzo :P
Oja natuurlijk, meestal zetten ze de unsubscribe in de mail, helemaal niet aan gedacht...

De mobiel is niet meer helemaal nieuw, heb hem al een kort tijdje maar heb een nieuw abonnement genomen, en een fabrieksinstellingen reset gedaan :)

Hier mog een slotje op :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
ik ben deze ook al verschillende keren vergeten (krijg je als je vaak een custom rom flashes) en heb nog nooit een mail mbt de play store ontvangen (afgezien van betaling/bestel bevestigingen etc)

Strava

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 07:50
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar dit vinkje voor is, ik heb nog nooit e-mails ontvangen.
Niks om zorgen over te maken dus!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Kan uitgeschakeld worden in de browser versie van Google Play.
Pagina: 1